Oorspronkelijk geplaatst door Pablo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gumball 3000
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenTwijfelgeval, want had geen nummer op z'n kar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk BerichtenEen paar niet deelnemers (misschien forum people ? )
Zat met ons ook in de Eurotunnel.
Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenSamen met Zonda binnengeraakt op de gumballparty in Amsterdam.
We waren ook nog aan 't zien (via die kerel met de Porsche 911 Turbo van Porschedesign), maar we waren écht te moe.
Oorspronkelijk geplaatst door Ibiza FR Bekijk Berichten@Pablo
Heb uwe Audi zien staan. Wist niet dat die van een forummember was.
Ik stond schuin achter u met de blauwe S3
Had u graag es gesproken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk BerichtenHij stond op het filmpje van de start in London toch?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenSpillies' vervoer (rs6+) net gespot op de livestream van Xzibit/djfingazOorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenSPILLIES GESPOT!
aargg!!Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenstrijk
2 mensen belde me dat ze me gespot hadden op de TV, ik zo van "WTF".
Maar heb wel die Xzibit zien filmen, zijn Porsche Cayenne is trouwens van die kerel met zijn Porsche Turbo van Porschedesign.
Leende 'm gewoon ff voor 7 dagen, had ook al 2 velgen beschadigd.
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenOf 'Een zwarte dag in London'
Nee, het hele gedoe kan me geen ruk schelen maar Spillies vraagt het me dus wil ik hem wel helpen.
Bedankt trouwens!
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenNa een tijd gaat dat over hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk BerichtenKim Schmitz ... alias Kimble. Heeft in 2001 de Gumball gewonnen.
Is verdacht stil rond die kerel ... dacht die die ondertussen bankroet was.
Bekende sites van hem zoals kimble.org en megacar.com staan blanco.
Comment
Comment