Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gumball 3000

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
    En dat leid je af uit?
    het stereotiepe beeld van de gemiddelde Gumballer + het feit dat hij een jonge Amerikaan is met meer geld dan verstand helpt ook niet

kan er natuurlijk ook grandioos naast zitten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door abtler Bekijk Berichten
      + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
      op 11.01 gaat Max Cooper rond met de geleende Morgan Aeromax
      Last edited by ; 05/05/2010, 13:47.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
        het stereotiepe beeld van de gemiddelde Gumballer + het feit dat hij een jonge Amerikaan is met meer geld dan verstand helpt ook niet

kan er natuurlijk ook grandioos naast zitten
        en het feit dat hij er uit zag gelijk een jongen van 18j oud...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
          Die kerel was 16 jaar ofzo die er mee reed.

Allé, ie zag er alleszins niet oud uit...

Vraagske.... Als die jongen 16 is, wat perfect kan in de USA... kan deze dan in België zonder problemen rijden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wabe Bekijk Berichten
            Vraagske.... Als die jongen 16 is, wat perfect kan in de USA... kan deze dan in België zonder problemen rijden?
            Neen.

Comment

• op welke wagen is dien Batmobiel gebouwd? wie rijdt ermee?
              ferme wagen wel
              There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
                vroeger ( 18j ) vond ik gumball supper, nu vind ik het maar iets dom.
                heb ik liever die race waarmee je voor 500 euro een auto moet kopen en een rally moet doen.

ik weet dat je in europa zoiets had, en dan deed je een soort van gumball met een wrak dat je zelf had gekocht. Moet geweldig zijn zien wie het tot de finish haalt.

dat is de scumball is ook iets uit de uk
                en voor de tjoeners is er ook nog modball(wel nie zo goedkoop)
                maar is toch beter dat je zoiets organiseerd met een paar kenissen en zonder al die media aandacht is mischien nog een gedacht: autoforumball

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NVA Bekijk Berichten
                  mischien nog een gedacht: autoforumball
                  bestaat al, noemt "snel een dagje nurburgring en terug" snelste daar kan een extra rondje rijden met zijn auto.

btw, kent er hier iemand 24h van le mons

wil ik ook wel is aan meedoen.
                  Last edited by Timmie; 05/05/2010, 18:05.

Comment

• Rijdt die Maybach daar heel de tijd achter als backup car?
                    Last edited by ; 05/05/2010, 19:40.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                      Rijdt die Maybach daar heel de tijd achter als backup car?
                      Viel me ook op, leuk voor die chauffeur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten

't is kapot
                        The before pic:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NVA Bekijk Berichten
                          dat is de scumball is ook iets uit de uk
                          en voor de tjoeners is er ook nog modball(wel nie zo goedkoop)
                          maar is toch beter dat je zoiets organiseerd met een paar kenissen en zonder al die media aandacht is mischien nog een gedacht: autoforumball
                          En voor de mensen met verstand van deftige wagens en nog meer geld dan een gumballer is er de Mille Miglia

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                              Wel grappig op 5:45... ff gas geven en daar schiet een alarm aan...

Comment

ik had nu wel verwacht da ze die business gingen laten vliegen
                                2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
                                2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• David Hasselhof is al niet meer te vinden

Comment

Iemand enig idee hoe dat liedje eigelijk noemt dat bij al zijn video's terugkomt? Hier start het op 1:15.

Comment

• Ik heb in Antwerpen centrum (19h35) een gumballdeelnemer gezien (bentley met engelse plaat 333 AGB). Vraag me niet wat hij hier deed maar al z'n stickers stonden ng op z'n wagen... Hij staat ook op een foto enkele pagina's eerder. Iemand enig idee wat er mee gebeurd is?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten

+ YouTube Video
                                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
                                        Laatste seconden van eerste film en begin van 2de film
                                        Bentley met stickers maar geen deelnemer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Moyaert Bekijk Berichten
                                          Laatste seconden van eerste film en begin van 2de film
                                          Bentley met stickers maar geen deelnemer
                                          Het was een Engelse deelnemer (stuur rechts) en het waren de échte stickers van dit jaar, en niet een hoop gumball 3000 stickers. Dus witte Bentley met zwartmatte motorkap.

Comment

Working...
                                          X