Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
vroeger ( 18j ) vond ik gumball supper, nu vind ik het maar iets dom.
heb ik liever die race waarmee je voor 500 euro een auto moet kopen en een rally moet doen.
ik weet dat je in europa zoiets had, en dan deed je een soort van gumball met een wrak dat je zelf had gekocht. Moet geweldig zijn zien wie het tot de finish haalt.
dat is de scumball is ook iets uit de uk
en voor de tjoeners is er ook nog modball(wel nie zo goedkoop)
maar is toch beter dat je zoiets organiseerd met een paar kenissen en zonder al die media aandacht is mischien nog een gedacht: autoforumball
dat is de scumball is ook iets uit de uk
en voor de tjoeners is er ook nog modball(wel nie zo goedkoop)
maar is toch beter dat je zoiets organiseerd met een paar kenissen en zonder al die media aandacht is mischien nog een gedacht: autoforumball
En voor de mensen met verstand van deftige wagens en nog meer geld dan een gumballer is er de Mille Miglia
Ik heb in Antwerpen centrum (19h35) een gumballdeelnemer gezien (bentley met engelse plaat 333 AGB). Vraag me niet wat hij hier deed maar al z'n stickers stonden ng op z'n wagen... Hij staat ook op een foto enkele pagina's eerder. Iemand enig idee wat er mee gebeurd is?
Laatste seconden van eerste film en begin van 2de film
Bentley met stickers maar geen deelnemer
Het was een Engelse deelnemer (stuur rechts) en het waren de échte stickers van dit jaar, en niet een hoop gumball 3000 stickers. Dus witte Bentley met zwartmatte motorkap.
Comment