Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gumball 3000

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Zanmato Bekijk Berichten

Weet er iemand welke bodykit deze heeft?
    Het is 1 van de weinige die ik geslaagd vind.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk Berichten
      Weet er iemand welke bodykit deze heeft?
      Het is 1 van de weinige die ik geslaagd vind.
      Deze vw ziet er redelijk belachelijk uit met zijn plastic rommel.

Comment

• Heeft de Gumball toch uitgereden.

Last edited by GinoV; 10/05/2010, 00:41.
        Mr Drift

Comment

• Die Alfa 169 Break met Gumballstickers daarnet gespot in de Tiensestraat in Leuven, ze waren nog altijd in form, zelf nu met een luidspreker.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Als je kijkt op die foto van de slr. Daar zie je zwarte doeken op de hekken hangen. Die waren na dat de auto's voorbij waren, op minder dan 1 minuut overal weg. Onvoorstelbaar. Dat had ik nog nooit gezien. Precies een bende uitgehongerde afrikaanse kindjes die een doos Kinder Bueno kregen.

Comment

• Ziet er me maar een saaie editie uit.
              Ik vind dat ze het meer in Oost-Europa moeten gaan zoeken. Veel minder politiecontroles daar.

Beste filmpje van Gumball vind ik trouwens dat van techtonics met die F355 die slalomt tussen paaltjes op de autostrade, dat varkensmasker die paar keer in beeld komt, het wiel van de rode audi RS4 die plots afkraakt op de autostrade...
              Weten jullie welk filmpje ik bedoel? Is al van een 4 tal jaren geleden denk ik.

Comment

• [quote=
                Last edited by ; 14/05/2010, 23:49.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ferdinand Bekijk Berichten
                  Deze vw ziet er redelijk belachelijk uit met zijn plastic rommel.
                  Waarschijnlijk de enige keer dat ik ferdinand zal moeten gelijk geven hier op AF...

Oorspronkelijk geplaatst door Aza Bekijk Berichten
                  Nee, het is zijn zuster niet.
                  Bovendien zijn jullie allemaal een bende roddelaars, zielig.

Uw zus?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Francis Bekijk Berichten
                    Ziet er me maar een saaie editie uit.
                    Ik vind dat ze het meer in Oost-Europa moeten gaan zoeken. Veel minder politiecontroles daar.

Beste filmpje van Gumball vind ik trouwens dat van techtonics met die F355 die slalomt tussen paaltjes op de autostrade, dat varkensmasker die paar keer in beeld komt, het wiel van de rode audi RS4 die plots afkraakt op de autostrade...
                    Weten jullie welk filmpje ik bedoel? Is al van een 4 tal jaren geleden denk ik.
                    Teckademics

+ YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Als je vergelijkt met een aantal jaren terug was de editie 2010 idd maar magertjes ...

Comment

• Uitleg waarom het in het zo vaak in het zweeds te doen was.

Comment

• + YouTube Video

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Aza Bekijk Berichten
                            Nee, het is zijn zuster niet.
                            Bovendien zijn jullie allemaal een bende roddelaars, zielig.

ket , ik roddel helemaal niet , het kan me geen zak schelen eigenlijk , in zijn geval zou ik dat geld van die gumball gebruikt hebben om me een echt snelle kar te kopen dat is al

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                              ... om me een echt snelle kar te kopen dat is al

Comment

ket , ik roddel helemaal niet , het kan me geen zak schelen eigenlijk , in zijn geval zou ik dat geld van die gumball gebruikt hebben om me een echt snelle kar te kopen dat is al
                                moehahahaha!! we love you wannes,we do!!!

Comment

Wannes Wannes toch! Ge wil da ket za zuster en za Ferary, komt da toch veu out!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                                    Wannes Wannes toch! Ge wil da ket za zuster en za Ferary, komt da toch veu out!
                                    en zijne neus!

Comment

• dit staat toch ook echt op de TODO list ^^
                                      Captain Turbo
                                      General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                                      Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                                        Deze reportage was x-aantal jaar terug ook vertoond in Telefacts.
                                        R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
                                        Mitsubishi Lancer Evo6 RS
                                        Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

Working...
                                        X