Oorspronkelijk geplaatst door Aza
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gumball 3000
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk BerichtenDe gumball is het natuurlijk het evenement waar je aan mee doet om anoniem te blijven. Dat er over beaalde kanditaten gepraat wordt is niet meer dan normaal.
Comment
-
Comment
-
ir04ir40i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Aza Bekijk BerichtenNee, zelfs dat niet.... de foto's zijn genomen vanuit de passagiersplaats.
Ik vind het jammer dat sommige mensen hier beginnen uitschelden en dergelijke, terwijl wij niemand niks misdaan hebben. "Autoforum" is bedoeld om over auto's te schrijven, niet over de bestuurders van die auto's. Maar bon.
Verder wens ik jullie nog veel plezier op het forum.
Akkoord dat er een paar groffe posts tussenzaten naar de bestuurder toe in de 360 Modena maar om daarom heel de groep aan te vallen is wat kort door de bocht, dat is mijn mening
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenHihi
Jouw nick geeft me binnenpretjes
Comment
-
tja het motto van de Gumball is dan ook niet echt "Vivons cachés, vivons heureux".
Als je niet wil opvallen moet je hier zijn: http://www.autoforum.be/showthread.php?t=44679
Comment
-
Ik ben naar Minderhout geweest 1 mei toen ze daar passeerden, tip gekregen dat ze daar zouden voorbijkomen rond 20u. En dat deden ze. Sommigen vlogen gewoon voorbij (tussen de eerste en tweede passage zat een half uur ), anderen cruisden al claxonerend voorbij, anderen vertraagden en gaven ons een soundcheckje. Maar het hoogtepunt van de avond was toch wel de Veyron die zich daar ff aan de kant placeerde... Supervriendelijke Texaan, praatje gemaakt, met onderstaande foto als resultaat De rest van de foto's vind je HIER.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dequal Bekijk Berichten
Comment
-
Met welke auto reed David Hasselhof?The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door oli206rc Bekijk Berichtendeze pursuit is ook leuk met helikopterpolice op 't einde
http://www.youtube.com/watch?v=FRE6lTl7So0
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenOverexcited supra-boys
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
hey in pursuit modus gaat dat ding harder dan een veyron.
niet te vergeten dat die een turboboost heeft.
trouwens, hij reed wel degelijk met kitt
Last edited by Timmie; 16/05/2010, 18:57.
Comment
Comment