Ik heb niet bij elke auto naar de lak gekeken, maar bij sommige werd er gewoon over de roest geverfd. Dat ze zo'n auto dan niet gwn laten staan in z'n staat ipv de volgende eigenaar een hoop werk te bezorgen...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Antwerp Classic Salon
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wally Bekijk BerichtenZielig hoe sommige auto's er bij staan.
Net zoals vorig jaar : Swirl City.
De lak van sommige auto's was gewoon niet om aan te zien, die eigenaars moeten dringend eens naar een concours d'elegance in de US gaan...
Met zulke auto's kom je nog niet eens binnen daar...het leek wel of ze gistereavond met een staalborstel waren afgestoft...
Heb af en toe een poging ondernomen om de eigenaars van die wagens uit te leggen wat "detailing" is maar meer dan de blik van een zieke koe kreeg ik niet.
Slechts eentje wist waar ik het over had en heeft daarnet al gebeld voor een afspraak...
Klantenwerving
Ik hoor het u al zeggen tegen die eigenaars, goedemiddag, ik ben de algemeen directeur van Perfectshine, mag ik u wat vragen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenHeb je meer info daarover?
26 maart - 30 maart
Comment
-
Ik ga er voor de eerste maal. 't Zal wel de moeite zijn zekerst??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk BerichtenIk ga er voor de eerste maal. 't Zal wel de moeite zijn zekerst??
Wij hebben dus niet kunnen gaan omdat we uit ons bed gezet zijn door familie dat ons onaangekondigd kwam bezoeken
Comment
-
Ik doelde op de show in Essen
Comment
-
Ook alweer even thuis van een lekker namiddagje .
Al moet ik eerlijk toegeven dat er inderdaad heel wat bekend materiaal stond . En het was ook veel te druk , dus volgend jaar maar weer een keertje overslaan en een andere beurs aandoen , vrees ik .
Gelukkig ook wat bekend volk gezien , dus al bij al zeker de moeite geweest .
Foto's komen er zo aan .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
Andreas
The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Comment
Comment