In de laatste hal (onderdelen) stond een geel zwarte 2cv charleston te koop. Ik ben de garage kwijt waar ie te koop stond. Iets met een M, Kan iemand mij helpen?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Antwerp Classic Salon
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenWas trouwens weer zeer aangenaam om je te ku .... eu ... ontmoeten .
Bedankt voor de traktatie .
en met zeer veel plezier gedaan ook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDit klopt volgens mij voor geen meter
Heeft er iemand foto's van die BMW E21 Cabrio (by Lumma)?Last edited by Maaher; 03/03/2008, 09:26.American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.
Comment
-
Ook even mijn mening spuien over editie 2008:
Zoals reeds opgemerkt door anderen: veel oude bekenden. Weinig nieuw materiaal dus. Maar sommige auto's rechtvaardigen de trip.
Ik vond het ook, net als Spiderveloce1750, te druk. Veel te druk. Het was amper te doen bepaalde modellen goed te bekijken laat staan deftige foto's te trekken. Ik was wel mijn fototoestel vergeten en moest me behelpen met mijn GSM. Ik zal later de foto's posten die te doen zijn. Voor de echte fotografen onder ons moet dit toch wel een beetje een domper geweest zijn.American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk BerichtenIk ga er voor de eerste maal. 't Zal wel de moeite zijn zekerst??
Daar staat zo verschrikkelijk veel dat je zeker een hoop tegenkomt dat je aanstaat.
Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk BerichtenAndreas met BEEMER dus
Oorspronkelijk geplaatst door Maaher Bekijk BerichtenO Jawel hoor, Ford motor en Ford onderstel. Dit is een replica, en daar werd niet mysterieus over gedaan.
Replica is fout, punt.
Comment
-
25.000 oldtimer-liefhebbers naar Classic Salon
Heel het weekend konden liefhebbers zich vergapen aan prachtige oldtimers in de Antwerp Expo. Meer dan 350 exposanten uit 14 landen stelden hun juweeltjes voor tijdens de 31ste editie van het Antwerp Classic Salon. In totaal kwamen er meer dan 25.000 bezoekers op af.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chummy dj Bekijk Berichtenik denk vrijdag,naar het schijnt dit jaar maar 2 hallen
als dit echt zo is dan gaan ze me daar echt niet te zien krijgen denk ik.
Of bedoel je 2 zalen expo en nog 2 zalen met onderdelen en zo... daar zit ik meestal nog langer dan de expo zelf. Die sfeer op zo een standjes is altijd super
Comment
-
Kzie daar bekend volk voorbij flitsen aan die rode...
In het rood staat hij echt zo prachtig, en dan die velgen...
Oorspronkelijk geplaatst door chummy dj Bekijk Berichten4 zalen, EEN AANRADER...DIT JAAR.....ook een stand van de nieuwe Abarth 500....
Comment
Comment