SM Motor
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Antwerp Classic Salon
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenMooi Carlo . Buiten dat vriendje uiteraard .
Merci .
Ik had dat mens gedwongen tot duoshoot
Comment
-
Ik ben er vandaag voor het eerst naartoe geweest.
Leek me leuk om daar de middag te spenderen, maar na 2uurtjes was ik uitgekeken. Grotendeels waren het allemaal dezelfde auto's.
Ik had ook het gevoel dat er weinig onderdelen werden verkocht.
En ik vond het spijtig dat er geen Giula spiders of Giulietta's waren.
(1giulietta was er wel, maar die stond niet te koop en had geen interieur)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenIk ben er vandaag voor het eerst naartoe geweest.
Leek me leuk om daar de middag te spenderen, maar na 2uurtjes was ik uitgekeken. Grotendeels waren het allemaal dezelfde auto's.
Ik had ook het gevoel dat er weinig onderdelen werden verkocht.
En ik vond het spijtig dat er geen Giula spiders of Giulietta's waren.
(1giulietta was er wel, maar die stond niet te koop en had geen interieur)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenNeen, dat weet ik
Ben benieuwd voor morgen .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Auto1 Bekijk BerichtenMerci voor de foto's !!
Ze zijn goed.
Ik heb me nochtans constant aan het ergeren geweest aan het fototoestel.
Ik heb dat van mijn zus terug moeten geven, dus zit nu met dat van mijn ouders, en dat is zo al 10 jaar oud ofzo
Dringend zelf eens eentje kopen
Comment
-
Zielig hoe sommige auto's er bij staan.
Net zoals vorig jaar : Swirl City.
De lak van sommige auto's was gewoon niet om aan te zien, die eigenaars moeten dringend eens naar een concours d'elegance in de US gaan...
Met zulke auto's kom je nog niet eens binnen daar...het leek wel of ze gistereavond met een staalborstel waren afgestoft...
Heb af en toe een poging ondernomen om de eigenaars van die wagens uit te leggen wat "detailing" is maar meer dan de blik van een zieke koe kreeg ik niet.
Slechts eentje wist waar ik het over had en heeft daarnet al gebeld voor een afspraak...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIn de onderdelenhal
Ford GT zien rijden toen we buitenkwamen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenTechno Classica Essen is waar je moet zijn dan
Comment
Comment