Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Antwerp Classic Salon

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• In de laatste hal (onderdelen) stond een geel zwarte 2cv charleston te koop. Ik ben de garage kwijt waar ie te koop stond. Iets met een M, Kan iemand mij helpen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
      Was trouwens weer zeer aangenaam om je te ku .... eu ... ontmoeten .

Bedankt voor de traktatie .
      the pleasure was all mine

en met zeer veel plezier gedaan ook

Antwerpen is't Stad
      en al de rest is parking!!

Comment

• Mooie foto's !!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
          Dit klopt volgens mij voor geen meter

O Jawel hoor, Ford motor en Ford onderstel. Dit is een replica, en daar werd niet mysterieus over gedaan.

Heeft er iemand foto's van die BMW E21 Cabrio (by Lumma)?
          Last edited by Maaher; 03/03/2008, 09:26.
          American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.

Comment

• Ook even mijn mening spuien over editie 2008:
            Zoals reeds opgemerkt door anderen: veel oude bekenden. Weinig nieuw materiaal dus. Maar sommige auto's rechtvaardigen de trip.

Ik vond het ook, net als Spiderveloce1750, te druk. Veel te druk. Het was amper te doen bepaalde modellen goed te bekijken laat staan deftige foto's te trekken. Ik was wel mijn fototoestel vergeten en moest me behelpen met mijn GSM. Ik zal later de foto's posten die te doen zijn. Voor de echte fotografen onder ons moet dit toch wel een beetje een domper geweest zijn.
            American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
              Ik ga er voor de eerste maal. 't Zal wel de moeite zijn zekerst??
              Essen is zeker en vast de moeite.
              Daar staat zo verschrikkelijk veel dat je zeker een hoop tegenkomt dat je aanstaat.

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
              Andreas met BEEMER dus
              Ik dacht het, maar was niet zeker.

Oorspronkelijk geplaatst door Maaher Bekijk Berichten
              O Jawel hoor, Ford motor en Ford onderstel. Dit is een replica, en daar werd niet mysterieus over gedaan.
              Dat klopt dus niet
              Replica is fout, punt.

Comment

• Ik had het dus over deze E21:

Comment

• De rest staat op Flickr.

Veel "crops" omdat de 50mm de enige lichtsterke lens was die ik op zak had en ik geen Full-frame heb

Comment

• 25.000 oldtimer-liefhebbers naar Classic Salon

Heel het weekend konden liefhebbers zich vergapen aan prachtige oldtimers in de Antwerp Expo. Meer dan 350 exposanten uit 14 landen stelden hun juweeltjes voor tijdens de 31ste editie van het Antwerp Classic Salon. In totaal kwamen er meer dan 25.000 bezoekers op af.
                    http://www.atv.be/v3/newsdetail.aspx?mid=&id=7805

Comment

• Gaan er nog mensen dit jaar? Ik ga wss deze zondag eens een kijkje nemen

Antwerpen is't Stad

Comment

• Hangt een beetje van het weer af, als het slecht weer is zondag, kom ik ook eens piepen.

Comment

• Ik ga zaterdag wat mensen ginder eens goeiedag gaan zeggen. Het fototoestel gaat ook mee, dan kunnen we nog wat pics maken.

Comment

• ben er vrijdag of zaterdag nog niet zeker

Comment

• ik denk vrijdag,naar het schijnt dit jaar maar 2 hallen

Comment

• Mss Zaterdag maar wsl zondag eens een kijkje gaan nemen met men broer!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chummy dj Bekijk Berichten
                                  ik denk vrijdag,naar het schijnt dit jaar maar 2 hallen
                                  slechts 2 zalen

als dit echt zo is dan gaan ze me daar echt niet te zien krijgen denk ik.

Of bedoel je 2 zalen expo en nog 2 zalen met onderdelen en zo... daar zit ik meestal nog langer dan de expo zelf. Die sfeer op zo een standjes is altijd super

Antwerpen is't Stad

Comment

• het zijn de 4 zalen zoals altijd hoor

Comment

• super. Kan ik eens lekker gaan ronddolen bij alle standjes daar

Antwerpen is't Stad

Comment

• 4 zalen, EEN AANRADER...DIT JAAR.....ook een stand van de nieuwe Abarth 500....

Last edited by ; 06/03/2009, 23:04.

Comment

• Kzie daar bekend volk voorbij flitsen aan die rode...
                                          In het rood staat hij echt zo prachtig, en dan die velgen...

Oorspronkelijk geplaatst door chummy dj Bekijk Berichten
                                          4 zalen, EEN AANRADER...DIT JAAR.....ook een stand van de nieuwe Abarth 500....

Last edited by ; 07/03/2009, 11:00.

Comment

Working...
                                          X