Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dreamcars Oostrozebeke 11 Mei : Witte Sportieve Wagens Gezocht !!!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dreamcars Oostrozebeke 11 Mei : Witte Sportieve Wagens Gezocht !!!

Een paar maanden geleden kreeg ik een mail van een vriendelijke man die onze Osso di Seppia hier had gespot en die ons uitnodigde om deel te nemen aan een evenement dat hij op Pinsterzondag 2008 organiseert :
    Dreamcars .

We waren uiteraard gevleid en na wat over en weer gemail , leek mij dit een mooie gelegenheid om onze club te promoten .
    Hij was zelf ook razend enthousiast en alzo geschiedde : Het logo van de SCARB prijkt op de affiche .

Ik heb het leuke maar misschien niet al te makkelijk idee opgevat om van elk type Alfa er eentje ter plaatse te krijgen . Zo kunnen we de mensen laten proeven van de rijke en verscheiden geschiedenis van ons merk . Uiteraard zal er ook gezorgd worden voor een gezellige clubstand met de nodige promotieartikelen .

Het evenement vindt plaats in het pittoreske dorpje Oostrozebeke . Het wordt een groot volksfeest met diverse activiteiten , zoals de affiche al laat uitschijnen . Dus voor ieder wat wils !!!

Het is uiteraard een algemeen auto-evenement , dus éénieder die een droomwagen in zijn bezit heeft , is geweldig welkom !!!

En onder het motto : Enthousiastelingen als deze dienen gesteund , allen daar heen !!! Want zonder toeschouwers en massa's fotografen is het ook maar eenzaam onder de stralende zon die ik besteld heb voor die dag .

Oh ja : Mensen die nog ergens Alfagewijze schatten op zolder weten staan die nog rijvaardig zijn , gelieve mij ONMIDDELLIJK te contacteren .

Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Datum staat al een tijdje in m'n agenda!
    1982 BMW E28 528i
    2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

Hmm ja, ik moet me nog lid maken van de SCARB zeker

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
        Datum staat al een tijdje in m'n agenda!
        Hoera .

Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
        Hmm ja, ik moet me nog lid maken van de SCARB zeker
        We zien wel .

Als je er maar bij bent .
        Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

aanwezig met den einser

Comment

Hangt deze poster niet aan de deur van de winkel ?

niet zo ver hiervandaan, we zien wel nog.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
              Hangt deze poster niet aan de deur van de winkel ?

niet zo ver hiervandaan, we zien wel nog.
              Klopt en onze spruit staat in de rechter onderhoek .

Waarom kom jij nooit eens hallo zeggen ?
              Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

ik ga proberen er te geraken. ALs ik het niet vergeet en niets anders te doen heb

Antwerpen is't Stad
                en al de rest is parking!!

Comment

daar ga ik zeker naartoe hoor , zo dicht in de buurt wil ik niet missen

Comment

zou men grijze al op de baan staan dan
                    momenteel ff deze,dus deze mss dan,niet de mooiste maar wel de meeste metdekontspelen75

De kont

Last edited by ; 09/03/2008, 18:50.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichten
                      ik ga proberen er te geraken. ALs ik het niet vergeet en niets anders te doen heb
                      Allright .

Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                      daar ga ik zeker naartoe hoor , zo dicht in de buurt wil ik niet missen
                      Zullen we mekaar dan eindelijk eens kunnen spreken ?

Oorspronkelijk geplaatst door ALFA 33 VS 75 Bekijk Berichten
                      zou men grijze al op de baan staan dan
                      momenteel ff deze,dus deze mss dan,niet de mooiste maar wel de meeste metdekontspelen75

De kont

Jeeeeeeeeeeeefffffffffffffff !!!

Niet misschien , maar potverdorie afkomen !!!

Hierbij is dus genoteerd dat er one mean 75 bij zal zijn .
                      Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

Ik kreeg een tijdje geleden ook al een mail van deze persoon en ik heb dee datum al een tijdje vastgelegd in mijn agenda.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
                          Ik kreeg een tijdje geleden ook al een mail van deze persoon en ik heb dee datum al een tijdje vastgelegd in mijn agenda.
                          Kom dan zeker eens langs bij de Alfabende .
                          Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichten
                            Ditto...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
                              Kom dan zeker eens langs bij de Alfabende .
                              Afgesproken!

Comment

Amai die kerels van Dreamcars maken veel reclame ! ze waren zelf bezig met flyers aan het uitdelen in Rijsel enkel jammer dat het zo'n slecht weer was en er bijna geen volk was

Comment

staat ook al een tijdje op mijn agenda

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
                                    Klopt en onze spruit staat in de rechter onderhoek .

Waarom kom jij nooit eens hallo zeggen ?
                                    Dat zijn zo van die vragen waarvan ik het antwoord schuldig moet blijven
                                    Last edited by ; 10/03/2008, 18:50.

Comment

flyers rijsel

Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichten
                                      Amai die kerels van Dreamcars maken veel reclame ! ze waren zelf bezig met flyers aan het uitdelen in Rijsel enkel jammer dat het zo'n slecht weer was en er bijna geen volk was

als we doen ,doen we het goed.
                                      2de zondag april gaan we zeker terug, miscchien met mijn tvr griffith ( als de papieren terug zijn van brussel voor homolegatie)
                                      spijtig dat we in februari niet konden gaan : blijkbaar 300 wagens aanwezig

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
                                        Dat zijn zo van die vragen waarvan ik het antwoord schuldig moet blijven
                                        Ik bijt niet hoor .

Oorspronkelijk geplaatst door geertD Bekijk Berichten
                                        als we doen ,doen we het goed.
                                        2de zondag april gaan we zeker terug, miscchien met mijn tvr griffith ( als de papieren terug zijn van brussel voor homolegatie)
                                        spijtig dat we in februari niet konden gaan : blijkbaar 300 wagens aanwezig
                                        Hey Geert . Super dat je hier ook eens komt piepen !!!

Ik ben al druk aan het ronselen en het begint als maar spannender te worden ivm de Alfa-verrassing .
                                        Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

Working...
                                        X