Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dreamcars Oostrozebeke 11 Mei : Witte Sportieve Wagens Gezocht !!!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
    Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
    Jamaar, alst zo zit!

Ik wil nog geen definitieve uitspraak doen , maar ik hoop echt dat iedereen deze banana-gevoelens , gedachten en emoties zal krijgen bij het aanschouwen van de verrassing .

Duimen dus iedereen !!!
    Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

Is het wat ik denk dat het is?

als je het juist raad krijg een pint van mij op 11 mei, doe eens een gok : .................................

Ik begrijp uw positieve kritiek en aanvaard uw beroepsmisvorming.
      We zijn indertijd met dit iniatief gestart en niet wetende waar het zou eindigen .
      We zijn nu een aantal maanden verder en het is gewoonweg ongelooflijk hoe dit alles evolueerd.
      De inschrijvingen en bevestigingen van clubs en eigenaars van overal stromen binnen .
      Er komen heel wat kosten en zaken bij kijken en kunnen voorlopig geen supermooie site opbouwen.
      Iemand doet dit nu voorlopig gratis ,maar het is de bedoeling om dit verder uittebouwen , maar dan wel op profesionele wijze.( wie weet kunnen we nog samenwerken in de toekomst)
      Dit grandioos succes overdonderd ons allemaal en u moet ons excuseren voor eventueele spellingsfouten of ander minder goede toestanden./
      Al doende leerd men .

We zijn trouwens zeer vereerd u te mogen ontvangen met de ferrari en de corvette.
      Hopelijk kan die man meerdere wagens meebrengen.

sorry voor de eventueele spellingsfouten in dit berichtje ( grapje ,hopelijk neem je me dit niet kwalijk)

En nog een dikke chapeau en knuffel voor ons "mama " van het forum "spiderveloce" want die verzet skitterend werk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten

Ik wil nog geen definitieve uitspraak doen , maar ik hoop echt dat iedereen deze banana-gevoelens , gedachten en emoties zal krijgen bij het aanschouwen van de verrassing .

Duimen dus iedereen !!!
        tipje van de sluier?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
          tipje van de sluier?
          Volgens mij is het een Alfa

Comment

De Zaat Raast - Festival of Sportcars

De Zaat Raast is er dit jaar weer terug op Zondag 17 augustus 2008 en deze keer hebben ze een gloednieuwe website ter beschikking gesteld. Kom en bezoek deze site snel en hopelijk vind je er enkele mooie foto's terug van je lievelingswagens. www.dezaatraast.be

Comment

tenzij er nog iets van schooltoestanden tussenkomt ga ik er zijn!

Comment

Volgens mij is het een Alfa

gok niet aanvaard , treed in detail aub : ....................;;

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door geertD Bekijk Berichten
                  als je het juist raad krijg een pint van mij op 11 mei, doe eens een gok : .................................

Ik begrijp uw positieve kritiek en aanvaard uw beroepsmisvorming.
                  We zijn indertijd met dit iniatief gestart en niet wetende waar het zou eindigen .
                  We zijn nu een aantal maanden verder en het is gewoonweg ongelooflijk hoe dit alles evolueerd.
                  De inschrijvingen en bevestigingen van clubs en eigenaars van overal stromen binnen .
                  Er komen heel wat kosten en zaken bij kijken en kunnen voorlopig geen supermooie site opbouwen.
                  Iemand doet dit nu voorlopig gratis ,maar het is de bedoeling om dit verder uittebouwen , maar dan wel op profesionele wijze.( wie weet kunnen we nog samenwerken in de toekomst)
                  Dit grandioos succes overdonderd ons allemaal en u moet ons excuseren voor eventueele spellingsfouten of ander minder goede toestanden./
                  Al doende leerd men .

We zijn trouwens zeer vereerd u te mogen ontvangen met de ferrari en de corvette.
                  Hopelijk kan die man meerdere wagens meebrengen.

sorry voor de eventueele spellingsfouten in dit berichtje ( grapje ,hopelijk neem je me dit niet kwalijk)

En nog een dikke chapeau en knuffel voor ons "mama " van het forum "spiderveloce" want die verzet skitterend werk

Geen dank hoor . Je weet wat ik er van denk . Zo'n initiatief MOET gesteund worden . Er zijn er namelijk te weinig van .

Niet wedden met Zwoemba , want hij weet het eigenlijk al omdat hij bijna een echte zoon van mij is .

Wat schrijffouten betreft kan ik , uit ervaring dit zeggen : Geert is geen schrijver , zoals de meesten onder ons , maar als je hem IRL ontmoet , val je van je stoel door zijn woordenvloed en kennis .
                  Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

gok niet aanvaard , treed in detail aub : ....................;;
                    Een mooie Alfa

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jerodesl Bekijk Berichten
                      De Zaat Raast is er dit jaar weer terug op Zondag 17 augustus 2008 en deze keer hebben ze een gloednieuwe website ter beschikking gesteld. Kom en bezoek deze site snel en hopelijk vind je er enkele mooie foto's terug van je lievelingswagens. www.dezaatraast.be
                      Ik weet niet wie je bent , maar het zou wel netjes zijn om een eigen topic te openen , voor dit trouwens schitterend evenement .

Anders doe ik het wel .

Edith : Meeste foto's zijn trouwens , met medeweten , van ons .
                      Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

Mag ik ook gokken SPV of verklap ik het dan voor de rest

als ik het niet mag zeggen (en het dus al weet)

Antwerpen is't Stad
                        en al de rest is parking!!

Comment

als we doen ,doen we het goed.
                          2de zondag april gaan we zeker terug, miscchien met mijn tvr griffith ( als de papieren terug zijn van brussel voor homolegatie)
                          spijtig dat we in februari niet konden gaan : blijkbaar 300 wagens aanwezig
                          Ja februari was inderdaad de moeite !!! 300 wagens is moeilijk te schatten want ze rijden constant af en aan maar het waren er zeker meer.
                          Op de achtergrond van deze foto kan je duidelijk het verschil zien met zondag ! hopelijk is in april het weer heel wat beter !

Comment

Een mooie Alfa
                            Een nieuwe of een antiek geval?

Comment

Wij komen ook af. Lijkt me intressant en eens iets anders.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
                                Ik bijt niet hoor .

K'heb ooit eens iemand met 1 been zien buitenkomen, en sindsdien...

(passeer er meestal op baan naar station->trein halen, indien niet-> uur wachten )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
                                  Wij komen ook af. Lijkt me intressant en eens iets anders.

das goed nieuws ,had indertijd eens een uitnodiging doorgemaild naar eva en geert en heb er geen reactie van gekregen.
                                  Vonden we zeer spijtig en hadden gehoopt dat "europrojects" toch zou aanwezig zijn.
                                  Pas op dit is geen tuningmeeting maar die wagens zijn te mooi en is zeeeer verzorgde tuning en die wensen we zeker te ontvangen.
                                  Ik weet het , er kan discusie ontstaan van welke tuningwagen mag en niet mag .
                                  de wagens van europrojects" zijn zeer verzorgde en cleaned getunende wagens .
                                  Overige tuningwagens moeten zich eerst aanmelden per mail MET foto.
                                  BMW's zijn dan weer welkom ,omdat er een interne bmw-meeting is.
                                  Hopelijk klinkt dit niet te verwarend
                                  We willen het eens over een andere boeg gooien met exclusieve wagens ,sportwagens ,oldtimers ,kitcars en verzorgde tuning.

De echte tuningmeetings zijn er al genoeg en wij willen een groter publiek bereiken.
                                  Pas op ,dit word zeker geen dekkenekkemeeting .

groeten geert organisator "dreamcars" www.dreamcars-oostrozebeke.com

ps tuningwagens aanmelden : geert.deconinck1@pandora.be

Comment

Ik kom ook wel af met de Esprit

Comment

Ik kom ook

Ik zal er zijn met een (groene) Mustang uit '67

Hoewel ik niemand van het forum echt ken, zal ik wel wat auto's herkennen

Comment

Ben er zelf ook bij, dan met een nieuwe dak en waarschijnlijk nieuw bekleding op de stoelen............

Comment

Wij zullen er ook zijn met de club ...

Tot dan!

DeLorean
                                          The way I see it, if you're gonna build a time machine into a car, why not do it with some style ?

Comment

Working...
                                          X