Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dreamcars Oostrozebeke 11 Mei : Witte Sportieve Wagens Gezocht !!!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ik ga naar de IMM in nederland... dat is altijd hetzelfde ..als er ergens iets te doen ie valt het altijd wel samen met iets anders..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
      Een paar maanden geleden kreeg ik een mail van een vriendelijke man die onze Osso di Seppia hier had gespot en die ons uitnodigde om deel te nemen aan een evenement dat hij op Pinsterzondag 2008 organiseert :
      Dreamcars .

We waren uiteraard gevleid en na wat over en weer gemail , leek mij dit een mooie gelegenheid om onze club te promoten .
      Hij was zelf ook razend enthousiast en alzo geschiedde : Het logo van de SCARB prijkt op de affiche .

Ik heb het leuke maar misschien niet al te makkelijk idee opgevat om van elk type Alfa er eentje ter plaatse te krijgen . Zo kunnen we de mensen laten proeven van de rijke en verscheiden geschiedenis van ons merk . Uiteraard zal er ook gezorgd worden voor een gezellige clubstand met de nodige promotieartikelen .

Het evenement vindt plaats in het pittoreske dorpje Oostrozebeke . Het wordt een groot volksfeest met diverse activiteiten , zoals de affiche al laat uitschijnen . Dus voor ieder wat wils !!!

Het is uiteraard een algemeen auto-evenement , dus éénieder die een droomwagen in zijn bezit heeft , is geweldig welkom !!!

En onder het motto : Enthousiastelingen als deze dienen gesteund , allen daar heen !!! Want zonder toeschouwers en massa's fotografen is het ook maar eenzaam onder de stralende zon die ik besteld heb voor die dag .

Oh ja : Mensen die nog ergens Alfagewijze schatten op zolder weten staan die nog rijvaardig zijn , gelieve mij ONMIDDELLIJK te contacteren .

Spider,

Waar is de start en welke route nemen jullie op weg naar OOstrOzebeke ?

Thx

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL&GTA Bekijk Berichten
        Spider,

Waar is de start en welke route nemen jullie op weg naar OOstrOzebeke ?

Thx
        We komen met een stuk of tien Alfa's vanaf 11h samen aan de Makro in Eke . Na wat foto's en geklets , wil ik ten laatste om 12h vertrekken om zo via een aantal leuke kleine baantjes tussen half één en één uur ter plekke te arriveren .

Ten zeerste welkom !!!
        Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Ik ga toch gaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
            Ik ga toch gaan

ik ga ook ( kijken )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
              ik ga ook ( kijken )
              met de M ?

Comment

met de M ?

ze geven zeer mooi weer uit dus zal mijn M eke mee zijn ja

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                  ik ga ook ( kijken )

En tonen?

Ik ga ook gaan, en wil al zo lang eens je M3 int echt zien! (en horen)

Comment

• Iedereen van hier is verplicht even aan mijn staart te komen trekken .
                    Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

Ik ga toch gaan
                      Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                      ik ga ook ( kijken )
                      heeft iemand van jullie soms nog een plaatsken over?
                      dacht met de fiets te gaan maar das precies verder dan ik dacht

Comment

Iedereen van hier is verplicht even aan mijn staart te komen trekken .
                        Ik zal dit maar letterlijk opnemen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten
                          En tonen?

Ik ga ook gaan, en wil al zo lang eens je M3 int echt zien! (en horen)

hij zal daar wel ergens staan , maar niet eum tentoon gesteld als je dit bedoelt

Comment

Iedereen van hier is verplicht even aan mijn staart te komen trekken .

mijn vrouw gaat mee zijn anders konden we eens aan elkaars staart(tje) trekken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten

normaal , ik zeg wel normaal zitten we zondagmiddag bij mijn jongste broer die daar maar 500m van woont dus dan kun je niet mee met ons
                              maar het kan zijn dat we toch maar rond 14uur of zo (tenlaatste) van hier thuis vertrekken en dan kan je zeker meegaan met ons , geen probleem...

ten laatste zaterdag weet ik hoe het zit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                                Graag een een uitleg wat je daar figuurlijk bij zou fantaseren .

Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                                mijn vrouw gaat mee zijn anders konden we eens aan elkaars staart(tje) trekken
                                Snoeper .
                                Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
                                  Ge moogt mee met mij, op voorwaarde da gij gps speelt

Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                                  Hopelijk neemt Kristal het niet letterlijk

@ Kristal : is bij het vertrekpunt van de Makro enkel alfa allowed?

Comment

Ge moogt mee met mij, op voorwaarde da gij gps speelt

Hopelijk neemt Kristal het niet letterlijk

@ Kristal : is bij het vertrekpunt van de Makro enkel alfa allowed?
                                    I love the sound of kwaaking kikkers .
                                    Vooral als ze van die mooie wimpers hebben .

Kom maar af dus .
                                    Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

I love the sound of kwaaking kikkers .
                                      Vooral als ze van die mooie wimpers hebben .

Kom maar af dus .

Comment

• 11u aan Makro in Eke.
                                        Fak das vroeg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
                                          11u aan Makro in Eke.
                                          Fak das vroeg
                                          Vroeg is relatief jongen . Ik vind het vooral zeer laat wat onze eerste ontmoeting betreft .
                                          Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

Working...
                                          X