Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Dreamcars Oostrozebeke 11 Mei : Witte Sportieve Wagens Gezocht !!!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk BerichtenLOL, 11u, dan lig ik nog maar vier/vijf uurkes in mijne nest zne.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenIedereen van hier is verplicht even aan mijn staart te komen trekken .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk BerichtenGe moogt mee met mij, op voorwaarde da gij gps speelt
ge hebt toch ne gps dacht ik?niet dat er veel te missen valt op weg naar daar...
merci alvast é
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichtengade met Kermit?
ge hebt toch ne gps dacht ik?niet dat er veel te missen valt op weg naar daar...
merci alvast é
En die heeft geen GPS
Comment
-
Hey, meisjes, dames, holebi's, jongens, heren en autohandelaars !
Wie is er van regio Antwerpen en waar willen/kunnen we samen komen om zo dan rond ten laatste 10h00 ( dan is het nog koel in de oldtimer(s)) te vertrekken?
Mss aan bouwcentrum / crown plaza hotel?
Dan richting Eke-parking Makro waar we de bende forummers onder peterschap van spiderveloce kunnen treffen om zo verder naar Oostrozebeke te scheuren.
Gr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL>A Bekijk BerichtenHey, meisjes, dames, holebi's, jongens, heren en autohandelaars !
Wie is er van regio Antwerpen en waar willen/kunnen we samen komen om zo dan rond ten laatste 10h00 ( dan is het nog koel in de oldtimer(s)) te vertrekken?
Dan richting Eke-parking Makro waar we de bende forummers onder peterschap van spiderveloce kunnen treffen om zo verder naar Oostrozebeke te scheuren.
Gr
Maar een kleine correctie : Het is meterschap want ik ben en blijf nog altijd een vrouw .
Je herkent mij aan mijn avatar . En aan mijn man en mijn Spider natuurlijk .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk BerichtenIk ben nog aan het twijfelen, ofwel ring ofwel dit. Ik ga er nog eens over slapen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenZondag Oostrozebeke en maandag ring !!!1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenZondag Oostrozebeke en maandag ring !!!
Da's ook een idee natuurlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenI do it that way
tekik .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenGij zijt dan ook zo zot als ... eu ...
tekik .1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten25 à 30 graden, perfect weertje om met de paraplu rond te lopen
Oldtimerfestival Axel reklame : Goede zet Cedric .
Comment
-
Originally Posted by CSL>A
Gr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL>A Bekijk BerichtenOriginally Posted by CSL>A
Gr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenIk denk niet dat er veel van de kanten van Antwerpen afkomen .
Ikke
Comment
-
Ik kom mss ook. Dichtsbijzijnde station is Tielt zeker? Kan je van daaruit bus pakken naar Oostrozebeke ofzo?1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
Comment