Oorspronkelijk geplaatst door F40fan
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Porsche Francorchamps Days 2008
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenOngeveer de enige met 'n fluo-vestje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichtengeen fluovestje gezien eigenlijk... wij waren er ongeveer van 15u tot 18u
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenWij zijn om half 4 terug vertrokken , is er nog 'n CGT on-track geweest?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichtenenige CGT die ik heb gezien was die met de afspanning errond... als je een CGT on track wil zien is dit sowieso niet het meest geschikte event vrees ik...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenGisteren heeft er eentje 'n volledig uurtje meegereden, Filip (Geesixty) heeft er foto's van. Dan was die van State of Art ook al weg?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichtengeen idee of die er nog was, heb niet overal rondgelopen die van state of art ben ik int verleden al regelmatig tegengekomen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenHad je de F2.8 bij? Of geen foto's genomen vandaag?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichtenkheb de volle 20 foto's gemaakt vandaag ofzo had de 2.8 mee maar bijna nie gebruikt dus, had nie zoveel zin om foto's te maken en tis soms eens tof om je een dagje volledig op auto's te kunnen concentreren zonder dat er echt van je verwacht wordt dat je foto's maakt
Ik heb dat ding nog niet in men pollen gehad, ga het ding eens 'n weekendje huren alvorens te kopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
Ik heb dat ding nog niet in men pollen gehad, ga het ding eens 'n weekendje huren alvorens te kopen.
tja had ik 't geweten dan had je er wat mee kunnen spelen maar wist niet dat je daar was...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichtenkan je eigenlijk rondom het hele circuit gaan staan? of maar bepaalde delen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichtenkan je eigenlijk rondom het hele circuit gaan staan? of maar bepaalde delen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk BerichtenJe kan sowieso rond heel 't circuit wandelen (of er zou onlangs iets veranderd moeten zijn maar dat denk ik niet) hou er wel rekening mee dat 't een mooie wandeling is en dat er ook de nodige hoogteverschillen zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenDat valt dus inderdaad serieus tegen, ik had al vele kilometers achter de kiezen in Parijs, die resulteerden in 'blaren' op men voeten, vandaag toch maar geweest.
vorige keer gewoon met de wagen van plaats tot plaats gereden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichtenfrancorchamps heb ik 1 keer volledig afgelopen en dat wens ik zo te houden
vorige keer gewoon met de wagen van plaats tot plaats gereden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeltovic Bekijk BerichtenNet terug, twas zalig!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenOei, zo vroeg al?
btw welke site gebruik jij voor je foto's te uploaden?
Comment
Comment