Oorspronkelijk geplaatst door Jeltovic
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Porsche Francorchamps Days 2008
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeltovic Bekijk BerichtenZo meteen eens uploaden, zijn wel maar bagger foto's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenToch maar doen, is er vandaag een CGT on-track geweest?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenToch maar doen, is er vandaag een CGT on-track geweest?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWE46 Bekijk Berichtende zwarte is vandaag de baan op geweest
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichtenwas NEW-911 de enige GT2?
of waren er ook 996 GT2's ofzo?
kdacht 2 996 GT2's
ben niet zeker
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W1ck3d Bekijk BerichtenFantastische dag!
+730 Porsches in de parade. Geen 997 GT2 kunnen bespeuren, maar wel een 996 GT2.
Heel erg leuk vond ik het dat ik zowat alle kleurcombinatie's gezien heb van de 997 GT3RS.
Waren precies ook veel tjoeners op de baan vandaag. Zowel in het heenrijden als het terugrijden 'n colonne tegen gekomen. En Steve maar klagen dat die mannen meer geluid maken dan hem.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W1ck3d Bekijk BerichtenFantastische dag!
+730 Porsches in de parade. Geen 997 GT2 kunnen bespeuren, maar wel een 996 GT2.
Heel erg leuk vond ik het dat ik zowat alle kleurcombinatie's gezien heb van de 997 GT3RS.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten997 GT2 stond in de pits en reed toeristenrondjes: 120 euro voor 'n rondje.
Waren precies ook veel tjoeners op de baan vandaag. Zowel in het heenrijden als het terugrijden 'n colonne tegen gekomen. En Steve maar klagen dat die mannen meer geluid maken dan hem.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W1ck3d Bekijk BerichtenGallardo heb ik niet gezien. Een Aston Martin Vantage wel alsook een F430.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W1ck3d Bekijk BerichtenFerrari rood ja, geen spider, Belgische plaat en een oude knar van +55 achter het stuur.
Comment
Comment