Ik heb twee keer de rode vlag gezien en één keertje een 996 Carrera S zonder bumper zien afvoeren.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Porsche Francorchamps Days 2008
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door W1ck3d Bekijk BerichtenFerrari rood ja, geen spider, Belgische plaat en een oude knar van +55 achter het stuur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeltovic Bekijk BerichtenStond bij de uitgang ook nog een grijze F430 spider dacht ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W1ck3d Bekijk BerichtenFantastische dag!
+730 Porsches in de parade. Geen 997 GT2 kunnen bespeuren, maar wel een 996 GT2.
Heel erg leuk vond ik het dat ik zowat alle kleurcombinatie's gezien heb van de 997 GT3RS.
heb 2 GT2 996'en gezien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWE46 Bekijk BerichtenWaren met 694 om juist te zijn, er was een zwarte 997GT2 die serieus aan het gassen was in de fun series
heb 2 GT2 996'en gezien
694 Porsches, damn
Volgend jaar ook is naar daar afzakken, kon helaas niet dit weekend.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten997 GT2 stond in de pits en reed toeristenrondjes: 120 euro voor 'n rondje.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk BerichtenBen ik de enige die dat best enorm veel geld vind voor enkele minuutjes plezier?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichtenidem hier, ik zou het er eventueel ook voor over hebben ( maar dan moet ie wel min. 90% vol gaan)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk BerichtenAls 14jarige is dat geen geld, en aan m'n ouders moet ik het niet vragen
al was het gratis, dan hadden ze me nog niet laten gaan
Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk BerichtenWaren het mensen van Porsche zelf die hem bestuurden aangezien de wagen van de dealer is?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeltovic Bekijk BerichtenLangst de pitmuur gaan staan en als ze dan op 1m van je af voorbijvliegen tegen duizelingwekkende snelheden =
Ging aan de oude pitboxen met men toestel over de muur hangen, redelijk ver om toch maar 'n goed shot te pakken te krijgen... de eerste keer dat zo'n race Porsche voorbijkwam was ik eerlijk gezegd toch nogal verschoten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeltovic Bekijk BerichtenLangst de pitmuur gaan staan en als ze dan op 1m van je af voorbijvliegen tegen duizelingwekkende snelheden =
Comment
-
porsche days
Ik ben gisteren geweest, voor de eerste keer. Maar ik vond het absoluut de moeite, zeker na 2 toertjes mee te mogen rijden met een witte GT3 van Porsche Import, zalige machine.
Om verder te gaan op de discussies hier, ik heb niet moeten betalen en zou het er eerlijk gezegd ook niet voor over gehad hebben, maar dat moet ieder voor zich uitmaken. In ieder geval zal mijn miniatuurcollectie binnenkort met een zilvergrijze GT3 (wit is niet zo mijn ding) uitgebreid worden.
Verder was ik serieus onder de indruk van de piloot met een vrij oude witte Porsche (vraag me niet welk model juist) die velen andere met moderne voertuigen het nakijken gaf. Als ik ergens een foto terugvind post ik hem wel.
Comment
-
Deel 2
Comment
Comment