Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche Francorchamps Days 2008

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Porsche Francorchamps Days 2008

April 24 - 25 - 26 - 27 2008

De Porsche Club Francorchamps organiseert elk jaar de Porsche Days op het mooiste circuit ter wereld tijdens de maand April waar 5 à 6.000 Porsches bijeenkomen, met Porsche – fanaten en clubs vanuit gans Europa.

Voor meer informatie surf naar: Porsche Days.
    Last edited by ; 13/03/2008, 21:09.

Staat genoteerd!

Comment

Dat maakt ineens mijn hele weekend gevuld. Can't wait!

Comment

is idd de moeite, maar geef me toch maar le mans classic

Comment

Misschien dit jaar ook een afzakken met mijn pa zijn wagen.. Of mss wel met de Cayman..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DjDoPy Bekijk Berichten
            April 24 - 25 - 26 - 27 2008
            De Porsche Club Francorchamps organiseert elk jaar de Porsche Days op het mooiste circuit ter wereld tijdens de maand mei waar 5 à 6.000 Porsches bijeenkomen, met Porsche – fanaten en clubs vanuit gans Europa.

Voor meer informatie surf naar: Porsche Days.

Data zijn verschillend? April 24 t/m 27 2008 en ... maand mei????????

Comment

Ik kom waarschijnlijk ook

Comment

Om met je Porsche op de paddock te mogen parkeren moet je lid zijn van de Porsche-club zeker hè?

Ik ga zeker.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door reys Bekijk Berichten
                  Data zijn verschillend? April 24 t/m 27 2008 en ... maand mei????????
                  Sorry mijn fout.

Comment

Toevallig nog mensen die nu zaterdag gaan ?

Ik heb al afgesproken met een 997S en een Z3 aan tankstation in Haasrode rond 10h45-11h ... dat is dus voor mij de E40 in Aalter oprijden om 9u30.

Zijn er nog andere liefhebbers die zin hebben om treintje vormen ? Ik vertrek dus uit Maldegem -> Aalter E40 op -> Brussel -> Haasrode -> Luik -> Franco

Oja en mijn passagierzetel is ook nog vrij

Comment

Ik ga vrijdagnamiddag ...

Ik zal voornamelijk aan de Swissvax stand te zien zijn

Als je me ziet kom gerust eens dag zeggen

Comment

De voorlaatste keer een thesis-weekend

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stevenvdw Bekijk Berichten

Oja en mijn passagierzetel is ook nog vrij
                          is ie nog steeds vrij? Heb tijd en interesse anders en dan hebde direct uw eigen fotograaf mee

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
                            is ie nog steeds vrij? Heb tijd en interesse anders en dan hebde direct uw eigen fotograaf mee
                            Normaal wel ja Ge moet maar zeggen waar ik jou ergens kan oppikken, zolang ik niet te ver van mn route moet afwijken

En geen lenzen van meer of nen meter meezuilen hé, want die graken niet in mn P'ke zunne

Comment

Normaal wel ja Ge moet maar zeggen waar ik jou ergens kan oppikken, zolang ik niet te ver van mn route moet afwijken

En geen lenzen van meer of nen meter meezuilen hé, want die graken niet in mn P'ke zunne
                              goh is er ergens een station dat min of meer op de route ligt? 't maakt mij op zich niet zoveel uit, ge moet maar zeggen waar u best uitkomt
                              gene stress ik hou 't beperkt qua materiaal vré merci alvast

Comment

Damn, zaterdag al gereserveerd voor Alfa Testdays

Anders reed ik mee met je Steven

is er soms iemand die zondag gaat?

Comment

goh is er ergens een station dat min of meer op de route ligt? 't maakt mij op zich niet zoveel uit, ge moet maar zeggen waar u best uitkomt
                                  gene stress ik hou 't beperkt qua materiaal vré merci alvast
                                  AALTER Mocht je daar geraken tegen kwart voor tien ten laatste, dan komt da dik in de sjakosh !

Verder geen vreemde gewoonten in den otto waar ik me mag aan verwachten en eventueel mentaal op kan voorbereiden ?

Comment

AALTER Mocht je daar geraken tegen kwart voor tien ten laatste, dan komt da dik in de sjakosh !

Verder geen vreemde gewoonten in den otto waar ik me mag aan verwachten en eventueel mentaal op kan voorbereiden ?
                                    ja lap ofwel ben ik daar 8u55 ofwel 9u55... treinuren
                                    je zegt 't maar, alhier uiteraard voorkeur voor 9u55 maar als dat je planning in de war stuurt neem ik 8u55 en wacht ik wel.

Voor zover ik weet geen vreemde gewoonten nee , ben me er toch alleszins niet van bewust en niemand heeft me al op iets gewezen dus ik denk dat dat wel snor zit

Comment

ja lap ofwel ben ik daar 8u55 ofwel 9u55... treinuren
                                      je zegt 't maar, alhier uiteraard voorkeur voor 9u55 maar als dat je planning in de war stuurt neem ik 8u55 en wacht ik wel.
                                      Och, pak dan maar 9u55... ik slaap ook nogal graag uit Kan ik misschien nog ff carwashken doen voor ik afkom, want em staat er weer proper bij voor de moment

Met een streepje gas bij zullen we Haasrode halen rond 11 uur dan... komt wel goe, zeker gene stress in de weekends

Comment

Och, pak dan maar 9u55... ik slaap ook nogal graag uit Kan ik misschien nog ff carwashken doen voor ik afkom, want em staat er weer proper bij voor de moment

Met een streepje gas bij zullen we Haasrode halen rond 11 uur dan... komt wel goe, zeker gene stress in de weekends
                                        super, dan kan ik ook nog een uurtje langer slapen tot zaterdag dan é

Comment

Working...
                                        X