Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche Francorchamps Days 2008

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik heb twee keer de rode vlag gezien en één keertje een 996 Carrera S zonder bumper zien afvoeren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W1ck3d Bekijk Berichten
      Ferrari rood ja, geen spider, Belgische plaat en een oude knar van +55 achter het stuur.
      BEL-005? Die kwam voor mij de autostrade op bij 't heen rijden.

Comment

• Stond bij de uitgang ook nog een grijze F430 spider dacht ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeltovic Bekijk Berichten
          Stond bij de uitgang ook nog een grijze F430 spider dacht ik.
          Op de parking achter de hoofdtribune stond nog 'n gewone donkergrijze F430.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W1ck3d Bekijk Berichten
            Fantastische dag!

+730 Porsches in de parade. Geen 997 GT2 kunnen bespeuren, maar wel een 996 GT2.
            Heel erg leuk vond ik het dat ik zowat alle kleurcombinatie's gezien heb van de 997 GT3RS.
            Waren met 694 om juist te zijn, er was een zwarte 997GT2 die serieus aan het gassen was in de fun series

heb 2 GT2 996'en gezien

Comment

• Dat is NEW-911 veronderstel ik, was van 'n dealer (dacht ik).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWE46 Bekijk Berichten
                Waren met 694 om juist te zijn, er was een zwarte 997GT2 die serieus aan het gassen was in de fun series

heb 2 GT2 996'en gezien

694 Porsches, damn

Volgend jaar ook is naar daar afzakken, kon helaas niet dit weekend.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                  997 GT2 stond in de pits en reed toeristenrondjes: 120 euro voor 'n rondje.
                  Ben ik de enige die dat best enorm veel geld vind voor enkele minuutjes plezier?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichten
                    Ben ik de enige die dat best enorm veel geld vind voor enkele minuutjes plezier?
                    Ik heb hem op enkele luttele meters door bijna elke bocht zien scheuren, heb hem geroken en moet zeggen dat ik het er wel voor zou overhebben.

Comment

• idem hier, ik zou het er eventueel ook voor over hebben ( maar dan moet ie wel min. 90% vol gaan)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                        idem hier, ik zou het er eventueel ook voor over hebben ( maar dan moet ie wel min. 90% vol gaan)
                        Ik denk dat hij de volle 4 dagen heeft gereden, 'ie ging goed vooruit

Comment

• Als 14jarige is dat geen geld, en aan m'n ouders moet ik het niet vragen
                          al was het gratis, dan hadden ze me nog niet laten gaan

Waren het mensen van Porsche zelf die hem bestuurden aangezien de wagen van de dealer is?

Comment

• Langst de pitmuur gaan staan en als ze dan op 1m van je af voorbijvliegen tegen duizelingwekkende snelheden =

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichten
                              Als 14jarige is dat geen geld, en aan m'n ouders moet ik het niet vragen
                              al was het gratis, dan hadden ze me nog niet laten gaan
                              Ik heb ook al kans gehad om op Zolder mee te rijden met 'n racewagen en heb toen ook nee gezegd, zonder toestemming van men ouders gaat dit ook niet mogen denk ik.

Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichten
                              Waren het mensen van Porsche zelf die hem bestuurden aangezien de wagen van de dealer is?
                              No idea.

Comment

Langst de pitmuur gaan staan en als ze dan op 1m van je af voorbijvliegen tegen duizelingwekkende snelheden =
                                Ik heb daar gisteren nogal toeren uitgehaald...

Ging aan de oude pitboxen met men toestel over de muur hangen, redelijk ver om toch maar 'n goed shot te pakken te krijgen... de eerste keer dat zo'n race Porsche voorbijkwam was ik eerlijk gezegd toch nogal verschoten.

Comment

Langst de pitmuur gaan staan en als ze dan op 1m van je af voorbijvliegen tegen duizelingwekkende snelheden =
                                  Vorig ook gedaan met de 24u v/d Ring, als je dan aan de Zufahrt staat, damn

Comment

• NEW 911 is van de P dealer in drogenbos, heb die nr plaat daar al eens op een auto zien staan. Teware dat het van een klant van hen is.

ben vandaag ni kunnen gaan door het werk, maarja tzal voor volgend jaar zijn.

Comment

• We stonden daarstraks aan de stand van Swissvax, maar ons pa was niet echt overtuigd om onze kar binnen te doen voor een behandeling hoewel het écht nodig is. Straks de site van wax-it eens laten zien.

Comment

• porsche days

Ik ben gisteren geweest, voor de eerste keer. Maar ik vond het absoluut de moeite, zeker na 2 toertjes mee te mogen rijden met een witte GT3 van Porsche Import, zalige machine.
                                        Om verder te gaan op de discussies hier, ik heb niet moeten betalen en zou het er eerlijk gezegd ook niet voor over gehad hebben, maar dat moet ieder voor zich uitmaken. In ieder geval zal mijn miniatuurcollectie binnenkort met een zilvergrijze GT3 (wit is niet zo mijn ding) uitgebreid worden.
                                        Verder was ik serieus onder de indruk van de piloot met een vrij oude witte Porsche (vraag me niet welk model juist) die velen andere met moderne voertuigen het nakijken gaf. Als ik ergens een foto terugvind post ik hem wel.
                                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

Working...
                                        X