Ik ben als eigenaar van een BMW 5 (E60) al enkele jaren lid van het forum www.e60.net
In tegenstelling tot dit forum dat zich beperkt tot nederlandstalige leden is dit een forum met leden over de ganse wereld.
Net als ons forum worden ook hier meerdere meetings per jaar georganiseerd. Deze meetings zijn vooral in Amerika.
Twee jaar geleden werd een eerste meeting gehouden voor leden uit de Benelux. Ik heb dit toen te laat gezien en was dus niet aanwezig.
Vorig jaar in oktober was er een tweede meeting waar ik wel aanwezig ben geweest. Hoewel de opkomst beperkt was, was het toch een zeer aangename meeting.
Enkele sfeerfoto's...
Omdat het zo'n aangename kennismaking was met ook leden buiten de Benelux, nemen de organisatoren Pete en Andy het initiatief om er een Europese meeting van te maken.
Voorlopige planning
Zaterdag 26 april 2008
Samenkomst te Maastricht bij BMW-verdeler Keram te Maastricht.
Daarna een rit via Deutsche Autobahnen richting Aken. Daar zullen we lunch hebben.
Na de lunch zal de rit verdergaan. Hoogstwaarschijnlijk zal dat richting Spa zijn. Daar zal dan een diner volgen met nadien de mogelijkheid om er te overnachten.
Hier heb je een link naar het desbetreffende topic waar je je kan inschrijven.
Ik zal zelf aanwezig zijn, maar kan niet overnachten...
Ik hoop echt meerdere leden van ons forum op die meeting te zien...
Iedereen met een E60 en E61 is welkom...
Vorige meeting waren er ook eigenaars met een E63 645ci en een E90 320d.
In tegenstelling tot dit forum dat zich beperkt tot nederlandstalige leden is dit een forum met leden over de ganse wereld.
Net als ons forum worden ook hier meerdere meetings per jaar georganiseerd. Deze meetings zijn vooral in Amerika.
Twee jaar geleden werd een eerste meeting gehouden voor leden uit de Benelux. Ik heb dit toen te laat gezien en was dus niet aanwezig.
Vorig jaar in oktober was er een tweede meeting waar ik wel aanwezig ben geweest. Hoewel de opkomst beperkt was, was het toch een zeer aangename meeting.
Enkele sfeerfoto's...
Omdat het zo'n aangename kennismaking was met ook leden buiten de Benelux, nemen de organisatoren Pete en Andy het initiatief om er een Europese meeting van te maken.
Voorlopige planning
Zaterdag 26 april 2008
Samenkomst te Maastricht bij BMW-verdeler Keram te Maastricht.
Daarna een rit via Deutsche Autobahnen richting Aken. Daar zullen we lunch hebben.
Na de lunch zal de rit verdergaan. Hoogstwaarschijnlijk zal dat richting Spa zijn. Daar zal dan een diner volgen met nadien de mogelijkheid om er te overnachten.
Hier heb je een link naar het desbetreffende topic waar je je kan inschrijven.
Ik zal zelf aanwezig zijn, maar kan niet overnachten...
Ik hoop echt meerdere leden van ons forum op die meeting te zien...
Iedereen met een E60 en E61 is welkom...
Vorige meeting waren er ook eigenaars met een E63 645ci en een E90 320d.
Comment