Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Classic Haspengouw 01 juni 2008 - Classic Toer- en Cabrio Rondrit

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
    Wat waren de vereisten om mee te doen?
    Worden e30's enzo ook toegelaten? Of zijn die nog niet te oud genoeg.

Minstens 25 jaar of cabrio.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
      Ik weet niet wie met de MX5 reed. Maar hij heeft in elk geval zijn deur flink beschadigd... De Karmann Ghia heb ik gezien maar ik wist niet dat dit BMWMB was .

Was het geen AW forummer die de 630i geleend had van iemand?
      Oei, is er een botsingske geweest?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
        botsingske gedaan of zo, de mx5?
        Ik heb het zelf niet gezien eigenlijk. Ik heb het verhaal gehoord van een aantal deelnemers die erover stonden te praten. Die had blijkbaar al een aantal keren woorden gehad met deelnemers die in de weg reden of stonden. Hij wilde blijkbaar in racetempo het parkoer afleggen. Hij zou een (aantal) donut(s) gedraaid hebben op het gras. Uiteindelijk is hij op een stopplaats vertrokken waar er vragen moesten beantwoord worden. Daar is hij tegen een grote rotsblok gereden en zijn deur zou zwaar beschadigd zijn. Iedereen verschoot hard en hij zou gezegd hebben och het is maar een krasje... Maar zijn deur zou hard in elkaar gezeten hebben.
        The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
        BMW F10 520da 2012
        MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
        BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
        Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
        VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Was het geen AW forummer die de 630i geleend had van iemand?
          Neen, dat is een goede vriend van mij. Er was nog een vriend bij met z'n spiksplinternieuwe Volvo Cabrio die hij de dag voordien is gaan afhalen bij de verdeler...
          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
            Neen, dat is een goede vriend van mij. Er was nog een vriend bij met z'n spiksplinternieuwe Volvo Cabrio die hij de dag voordien is gaan afhalen bij de verdeler...
            De C70? Die heb ik idd gezien.
            The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
            BMW F10 520da 2012
            MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
            BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
            Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
            VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Wel Toppie voor de Event, Nancy & ik hadden een plesante dag en de route was zeer mooi. Van verkeer hebben we weinig laast gehad. Moet zeggen dat we ons zeker gaan inschrijven voor volgende jaar.

Comment

Ik heb het zelf niet gezien eigenlijk. Ik heb het verhaal gehoord van een aantal deelnemers die erover stonden te praten. Die had blijkbaar al een aantal keren woorden gehad met deelnemers die in de weg reden of stonden. Hij wilde blijkbaar in racetempo het parkoer afleggen. Hij zou een (aantal) donut(s) gedraaid hebben op het gras. Uiteindelijk is hij op een stopplaats vertrokken waar er vragen moesten beantwoord worden. Daar is hij tegen een grote rotsblok gereden en zijn deur zou zwaar beschadigd zijn. Iedereen verschoot hard en hij zou gezegd hebben och het is maar een krasje... Maar zijn deur zou hard in elkaar gezeten hebben.

Comment

• Bedankt voor de leuke rit De megane cc rijders hebben er van genoten
                  En ook voor de knappe fotos die ik hier terug kan vinden en ook op de site van de organisatie
                  Weet iemand of men nog fotos kan na bestellen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fiatteken Bekijk Berichten
                    Bedankt voor de leuke rit De megane cc rijders hebben er van genoten
                    En ook voor de knappe fotos die ik hier terug kan vinden en ook op de site van de organisatie
                    Weet iemand of men nog fotos kan na bestellen
                    Die van op de site kan je altijd via mij verkrijgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
                      ok, kan je me eventueel foto CLASSIC0106081078.JPG bezorgen?
                      alvast bedankt!

Comment

Juist foto's op de website geplaatst. Ruim 700 stuks, 105MB.

Is da uw mieke, Tsmetjen?
                        ----------------------------------------------------------------------------------
                        2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                        2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                        Pictures here: BMW 7 Series
                        1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                        Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                        It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                        It might need half a starsystem to turn around,
                        but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                        Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Nog een forummer...

Comment

• Eerste videootje is klaar en op de site geplaatst. ( bij de foto's )

Om een iets betere video-kwaliteit te hebben is het wel vrij groot ( ± 70MB) , dus best downloaden om het vlot te laten afspelen.

Comment

Nog een forummer...

Thx voor de prachtige foto, was trouwens a prima rit .....

Comment

Eerste videootje is klaar en op de site geplaatst. ( bij de foto's )

Om een iets betere video-kwaliteit te hebben is het wel vrij groot ( ± 70MB) , dus best downloaden om het vlot te laten afspelen.
                                mooi gedaan!

Comment

• yeps...
                                  Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
                                  Is da uw mieke, Tsmetjen?

Comment

• Inderdaad is een zeer mooi film, alsook goed muziek......

Comment

Bedankt voor de informatie
                                      Graag foto: 198classico106081202
                                      Hoe regelen we dit ???
                                      Filmpje is ook tof, prima werk!!!

Comment

• Oplossingen van de treiterbladen en schiftingsvragen staan ook op de site.

Comment

• Tweede videootje is ook klaar en op de site geplaatst. ( bij de foto's )

Wel vrij groot ( ± 80MB) , dus best downloaden om het vlot te laten afspelen.

Comment

Working...
                                          X