Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Classic Haspengouw 01 juni 2008 - Classic Toer- en Cabrio Rondrit
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk BerichtenIk weet niet wie met de MX5 reed. Maar hij heeft in elk geval zijn deur flink beschadigd... De Karmann Ghia heb ik gezien maar ik wist niet dat dit BMWMB was.
Was het geen AW forummer die de 630i geleend had van iemand?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichtenbotsingske gedaan of zo, de mx5?The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
Was het geen AW forummer die de 630i geleend had van iemand?OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenNeen, dat is een goede vriend van mij. Er was nog een vriend bij met z'n spiksplinternieuwe Volvo Cabrio die hij de dag voordien is gaan afhalen bij de verdeler...The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk BerichtenIk heb het zelf niet gezien eigenlijk. Ik heb het verhaal gehoord van een aantal deelnemers die erover stonden te praten. Die had blijkbaar al een aantal keren woorden gehad met deelnemers die in de weg reden of stonden. Hij wilde blijkbaar in racetempo het parkoer afleggen. Hij zou een (aantal) donut(s) gedraaid hebben op het gras. Uiteindelijk is hij op een stopplaats vertrokken waar er vragen moesten beantwoord worden. Daar is hij tegen een grote rotsblok gereden en zijn deur zou zwaar beschadigd zijn. Iedereen verschoot hard en hij zou gezegd hebben och het is maar een krasje... Maar zijn deur zou hard in elkaar gezeten hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fiatteken Bekijk BerichtenBedankt voor de leuke ritDe megane cc rijders hebben er van genoten
En ook voor de knappe fotos die ik hier terug kan vinden en ook op de site van de organisatie
Weet iemand of men nog fotos kan na bestellen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk BerichtenDie van op de site kan je altijd via mij verkrijgen.
alvast bedankt!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk BerichtenJuist foto's op de website geplaatst. Ruim 700 stuks, 105MB.
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
-
Eerste videootje is klaar en op de site geplaatst. ( bij de foto's )
Om een iets betere video-kwaliteit te hebben is het wel vrij groot ( ± 70MB) , dus best downloaden om het vlot te laten afspelen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk BerichtenNog een forummer...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk BerichtenEerste videootje is klaar en op de site geplaatst. ( bij de foto's )
Om een iets betere video-kwaliteit te hebben is het wel vrij groot ( ± 70MB) , dus best downloaden om het vlot te laten afspelen.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk BerichtenDie van op de site kan je altijd via mij verkrijgen.
Graag foto: 198classico106081202
Hoe regelen we dit ???
Filmpje is ook tof, prima werk!!!
Comment
-
Oplossingen van de treiterbladen en schiftingsvragen staan ook op de site.
Comment
-
Tweede videootje is ook klaar en op de site geplaatst. ( bij de foto's )
Wel vrij groot ( ± 80MB) , dus best downloaden om het vlot te laten afspelen.
Comment
Comment