Kristal en Manu en 't Spiderke
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Belottoclassic 22 06 08 Oldtimermeeting
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichteniemand zin om samen tot daar te rijden? Ik moet wel op tijd terug want moet naar een BBQ 's avonds
Comment
-
Ik wil wel van Westerlo tot Geel rijden. Dat is 7 minuten
Comment
-
Wij komen van 11 tot 13.30u ofzo.
Kunnen we ook iedereen op rondrit zien vertrekken.
En als ze door Westerlo rijden (quite likely, even het roadbook van Kristal bestuderen vooraf ) ga ik daar ook wel ergens zitten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenKristal en Manu en 't Spiderke
Al een leuke bak forummers daar .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk BerichtenAls t goe weer is, kom ik misschien ook wel ne keer af.
Nu ons andere zuster nog en de heilige drievuldigheid is compleet .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk BerichtenIk kom ook met mijne oldtimer, heb thuis nog een oude fiets staan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenDat wordt flink trappen Sis .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk BerichtenToch nie, ik kom aan jullie deur hangen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenJij mag zelfs aan mijn staart hangen .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk BerichtenJij mag zelfs aan mijn staart hangen .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichtenpics or it didn't happen
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door shauni Bekijk BerichtenWij krijgen nog bezoek, maar als die op tijd de deur uit zijn...
Comment
Comment