Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Spa Summer Classic 13-14-15 Juni 2008

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Spa Summer Classic 13-14-15 Juni 2008

Nieuw event van de Spa 6 Hours organisator :

Spa Summer Classic 2008

: http://www.roadbook.be/Summer/index.html

en dan nog Free entrance !!!

Is genoteerd.

Comment

Hmmm, 12juni mijn laatste examen.

geen slechte timing

Comment

ik ben in principe daar, entry's zien er zeker interesant uit

Comment

Oei, midden in de examens.

Comment

Het was zalig .

En geen druppel regen in de Pispot van België .

Foto's volgen later .
            Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

ja zaterdag was het droog

BTW steve
              waar was jij ineens naar toe? het gesprek met Mary was zeker interesant

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
                ja zaterdag was het droog
                Vandaag ook . Om 8 uur uit Gent vertrokken en om 20 h terug thuis zonder één druppel regen .

Foto's Dirk .

Merci .
                Last edited by SPIDERVELOCE1750; 16/06/2008, 00:17.
                Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

Iemand foto's van die crash tijdens de 100 Miles Trophy ? (witte & rode Porsche) Net op de plaats waar ik foto's aan het maken was tijdens de start alle geluk ben ik er niet blijven staan

@ DJ Dirk : Ja dat gesprek Met Mary Grant leek me ook leuk maar was nogal boven mijn niveau gezien ik maar een local amateurke ben en er was nog zoveel te zien ! Misschien zie ik je wel tijdens Le Mans Classic ( dat is als ik mijn tickets tegen dan ontvangen heb ?)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
                    Vandaag ook . Om 8 uur uit Gent vertrokken en om 20 h terug thuis zonder één druppel regen .

Foto's Dirk .

Merci .
                    amai

hier heeft het ge-go-ten in Gent, ni normaal !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichten
                      amai

hier heeft het ge-go-ten in Gent, ni normaal !
                      We hebben het gemerkt . De loods waar twee van onze bolides slapen leek meer op de Blaarmeersen dan op een standplaats in centrum Gent .
                      Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichten
                        Iemand foto's van die crash tijdens de 100 Miles Trophy ? (witte & rode Porsche) Net op de plaats waar ik foto's aan het maken was tijdens de start alle geluk ben ik er niet blijven staan

@ DJ Dirk : Ja dat gesprek Met Mary Grant leek me ook leuk maar was nogal boven mijn niveau gezien ik maar een local amateurke ben en er was nog zoveel te zien ! Misschien zie ik je wel tijdens Le Mans Classic ( dat is als ik mijn tickets tegen dan ontvangen heb ?)
                        so?
                        als het over wagens gaat maakt dat toch niets uit

tja, bij LMC zijn ze niet altijd even snel, heb men applicatie al verstuurd in Maart, nog steeds niets terug gehoord

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten

Foto's Dirk .

Merci .

foto's?
                          van?

heb niet zo gek veel genomen hoor
                          beetje rustig aan gedaan & wa staan tetteren zoals gewoonlijk

Comment

so?
                            als het over wagens gaat maakt dat toch niets uit

tja, bij LMC zijn ze niet altijd even snel, heb men applicatie al verstuurd in Maart, nog steeds niets terug gehoord
                            Ze mogen daar in Le Mans eens wakker schieten ! 180€ aan tickets en nog niks ontvangen minder dan een maand voor het evenement en antwoorden op mails kennen ze daar ook niet

Comment

je moet dan bedenken dat is dezelfde organisatia van de Tour Auto & Le Mans Series
                              ik had Marine er op Paul Ricard & Monza nog over aangesproken, reageert ze er niet op
                              dan hadden ze vandewinter een persmap per post opgestuurd vand e Tour Auto NIET per mail terwijl ik daarvan nog eens niets had aangevraagd maar iets ontvangen per post of per mail van LMC??? laat staan de héél weinige mails van de LMS terwijl ik elk jaar min. de helft van de races doe??
                              tja, fransen éh
                              gelukkig nog lang nie zo erg als italianen

Comment

Alfa P3
                                Bijgevoegde Bestanden

Comment

man, die bleef ook maar zwaar inkappen & over de curbs vliegen
                                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

je moet dan bedenken dat is dezelfde organisatia van de Tour Auto & Le Mans Series
                                    ik had Marine er op Paul Ricard & Monza nog over aangesproken, reageert ze er niet op
                                    dan hadden ze vandewinter een persmap per post opgestuurd vand e Tour Auto NIET per mail terwijl ik daarvan nog eens niets had aangevraagd maar iets ontvangen per post of per mail van LMC??? laat staan de héél weinige mails van de LMS terwijl ik elk jaar min. de helft van de races doe??
                                    tja, fransen éh
                                    gelukkig nog lang nie zo erg als italianen
                                    Blijkbaar lezen de organisatoren van LMC mee hier op autoforum want vandaag mijn tickets ontvangen !!! Tot in Le Mans

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichten
                                      Blijkbaar lezen de organisatoren van LMC mee hier op autoforum want vandaag mijn tickets ontvangen !!! Tot in Le Mans
                                      alle 3 dagen?
                                      wij hebben in principe wel erges een BBQ staan, moet je maar mee af komen

& je zou volgende week eigelijk ook mee moeten naar Parijs

Comment

tja, dat is dan tijdens de warm-up ronde
                                        brute pech hebben
                                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

Working...
                                        X