Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kevergekte @mere 20/05/2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Kevergekte @mere 20/05/2007

wanneer: 25 juni
    waar: Mere centrum
    beginuur: 10u

Demonstratierijden
    bolleke pijl
    kinderanimatie
    behendigheidsrijden
    ....

Organisatie: Dekenij mere centrum (ikke secretaris ) en VWKeverclub belgie.
    Deze meeting is een officiele bijeenkomst zodoende wordt er een serieuze opkomst van wagens verwacht. (kevers en busjes van alle jaren).

Deze meeting wordt georganiseerd tijdens onze braderij, dus ik ben open op die dag. al degene die eens binnenspringen (en iets kopen ) krijgen een kadootje van mij

Wegomschrijving: E40 afrit erpe-mere,
    komende van brussel ga je rechts en direct aan de lichten links. Dan kom je aan een rondpunt en daar is het.
    komende van Gent, ga je links en aan de lichten naar rechts. Tot aan het rond punt.

Voor meer info: zie folder of info@wimoptiek.be

Hopen op goed weer en misschien tot dan.
    Wim
    Bijgevoegde Bestanden
    Last edited by ; 06/06/2006, 15:40.

Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
    Deze meeting wordt georganiseerd tijdens onze braderij, dus ik ben open op die dag. al degene die eens binnenspringen (en iets kopen ) krijgen een kadootje van mij
    het ideale moment voor die uitgebreide ogentest.

misschien de 1600A eens reanimeren, dat ding staat al zo lang stil...

Comment

Hierop was ik aan het wachten. 't Is lang geleden dat ik u nog gezien heb, en jij hebt toch wel wat pareltjes staan. Normaalgezien komen er heel wat wagens op af, omdat het door keverclubbelgie mede georganiseerd wordt.

Comment

Hierop was ik aan het wachten. 't Is lang geleden dat ik u nog gezien heb, en jij hebt toch wel wat pareltjes staan. Normaalgezien komen er heel wat wagens op af, omdat het door keverclubbelgie mede georganiseerd wordt.
        de belgische keverclub kan me gestolen worden.

Comment

dacht ik wel

maar het is meestal een maatstaf om veel volk (wagens) bij elkaar te krijgen.

Comment

dacht ik wel

maar het is meestal een maatstaf om veel volk (wagens) bij elkaar te krijgen.
            'k heb in het verleden genoeg met die zeikerds aan tafel gezeten.

'k heb er geen flauw idee van hoeveel auto's ze tegenwoordig bijeen krijgen op hun evenementen, een jaar of 10 geleden lagen de meetings in 't antwerpse rond de 500, die in 't gentse rond de 200.

Comment

Als al mijn VW rommel tegen dan in elkaar steekt zou het wel eens kunnen dat ik afkom.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sega
                Als al mijn VW rommel tegen dan in elkaar steekt zou het wel eens kunnen dat ik afkom.
                't is wel 25 juni 2006 hé.

Comment

Als ik niet moet werken die dag (de kans is klein), dan kom ik af met m'n 61er ragtop

Trug es een meetingske doen

Comment

Zal men nonkel ook is overtuigen

Comment

oh fok. 'k moet nog een auto klaarmaken tegen die dag. iemand kandidaat om m'n Squareback te komen poetsen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld
                        oh fok. 'k moet nog een auto klaarmaken tegen die dag. iemand kandidaat om m'n Squareback te komen poetsen?
                        Had jij al geen slaafje voor dat soort dingen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
                          Had jij al geen slaafje voor dat soort dingen?
                          vroeger wel, 'k had een kerel die voor een paar belgische franken m'n auto's kwam wassen, en dat zelfs goed deed. nu heeft 'ie vast werk.

Comment

vroeger wel, 'k had een kerel die voor een paar belgische franken m'n auto's kwam wassen, en dat zelfs goed deed. nu heeft 'ie vast werk.
                            Ik had het over die vetsmelter

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
                              Ik had het over die vetsmelter
                              dilletant-vetsmelter, zoiets is niet eens aspirant.

die blijft met z'n vettige fikken van m'n auto's. 'k heb graag dat ze blinken door goede behandeling, niet van vetzakkerij.

Comment

Ik kom zeker, 't is maar 10 minuutjes fietsen ... en de dag na mijn verjaardag ... krijg ik dan ook een cadeautje Tusc??
                                1982 BMW E28 528i
                                2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

Breng em maar eens een dagje langs in Limburg

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude
                                    Breng em maar eens een dagje langs in Limburg
                                    kom jij toe met 1 dag?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick
                                      Ik kom zeker, 't is maar 10 minuutjes fietsen ... en de dag na mijn verjaardag ... krijg ik dan ook een cadeautje Tusc??
                                      als je braaf bent ja

kom maar eens goeiendag zeggen
                                      wie weet komt de viper voorbij. want ik zie hem tegenwoordig meer en meer. in ottergem staat hij nu ook regelmatig.
                                      kmoet altijd aan u denken dan. maar ja als je zelf nog niet kan rijden, en ik bel waar hij staat kan het zijn dat hij tegen dat jij arriveerd al weg is.

Comment

als je braaf bent ja

kom maar eens goeiendag zeggen
                                        wie weet komt de viper voorbij. want ik zie hem tegenwoordig meer en meer. in ottergem staat hij nu ook regelmatig.
                                        kmoet altijd aan u denken dan. maar ja als je zelf nog niet kan rijden, en ik bel waar hij staat kan het zijn dat hij tegen dat jij arriveerd al weg is.
                                        Ah, ff de fiets op springen, moet straks bij m'n grootvader gaan, mss dat ik eens een lokaal toerke kom doen in Erpe
                                        1982 BMW E28 528i
                                        2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

Working...
                                        X