Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Spa Italia 2008
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenKen je dat niet ?
Ik-weet-niet-wat-bent = Hoge dunk van zichzelf, dikke nek
die koppeltekens helpen al wa beter te begrijpen waar het over gaat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk BerichtenIk ben zeker niet verplicht om naar jou te luisteren hoor. Jij denkt echt dat je ik weet niet wat bent. Het enige wat je bent is een arogante zak die denkt dat de wereld van hem is. Klinkt het pijnlijk? De waarheid kwetst nu eenmaal.
inderdaad. Wat je hier hebt gemist was arrogantie van de bovenste plank, en dat komt van een Antwerpenaar dus dat wil al wat zeggen he
was er ook iets interessants voor mij te spotten?
moet de foto's straks nog eens rustig bekijken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenWa mij daar trouwens opviel, enorm veel autos met swirlmarks en hologrammen. Denk da daar nog ne serieuze frank te verdienen valt voor onze lokale detailers
Echt amper autos gezien die niet vol kringen stonden, eigenlijk toch wel erg ...
Btw, jij stond naast ons geparkeerd op de parking. Heb een foto van je auto en het klopt, grijze Nissan 350Z met nummerplaat VolksWagenNeuker 406.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenKnappe foto's dédé, zeker voor iemand met zo weinig ervaring met DSLR's. Met polarisatiefilter hadden de foto's nog beter geweest...
En ge ziet, weer foto's van een vriendelijk manneke hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenAh,
dan hebde zelfs redelijk lang achter ons gereden1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Heren, laat ons niet allemaal op mekaar schieten wie al dan niet vriendelijk genoeg is tijdens de shoots...
Zoals "Lambo" al aanhaalde, heeft hij de shoot geregeld, wat voor al de andere fotografen een mooie gelegenheid was om er mee van te profiteren.
Dat hij niet altijd diplomatisch te werk ging om zijn beeld vrij te houden van andere fotografen, is misschien wel spijtig, maar we (Rami, Paul en ik) hebben de auto's lang genoeg laten staan denk ik om iedereen de kans te geven om zijn foto's te trekken.----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichtenzalig dédé
was er ook iets interessants voor mij te spotten?
moet de foto's straks nog eens rustig bekijken
zo meteen deel 2 van de foto's
Comment
Comment