Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Spa Italia 2008

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
    Ferrari's in overvloed maar heb maar 1x 599 GTB gezien, die grijze
    Ja echt jammer.

Comment

• Poort

Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
      Echt niet? Als je 'n monopolie-fotoshoot wil, regel dan 'n prive-locatie. Als je 't doet op 'n openbare locatie, dan VRAAG je maar dan ga je niet de paus uit hangen die door god gezonden is om 't volk eens te zeggen hoe ze moeten leven.

Knap dat je afspreekt met de eigenaars, maar gun andere mensen ook iets.

Ach, volgende keer gaat de poort gewoon toe, kun je door het hek fotograferen, hihi.
      NO PROBLEM....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
        Idd, reed jij ook volgens GPS? Ik vond dat mijn GPS me nogal langs een lange omweg gestuurd heeft

Ja maar ik had bewust voor de route "geen autostrade" gekozen. Ben binnendoor gereden tot aan Luik. een beetje profiteren van de omgeving enzo he, das wa leuker dan 1.5h rechtdoor

k heb mij wel wa moeten inhouden met mijn madam naast mij, anders kreeg ik kletsen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
          Knappe foto's dédé, zeker voor iemand met zo weinig ervaring met DSLR's. Met polarisatiefilter hadden de foto's nog beter geweest...
          Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten
          Couldn't agree more... Proficiat dédé...

En ge ziet, weer foto's van een vriendelijk manneke hé

thanks. Had ook wel leuk materiaal er beschikking. Hopelijk heb ik snel zelf mijn speelgoed

Antwerpen is't Stad
          en al de rest is parking!!

Comment

• Dédé, post je pannings anders eens.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
              Heren, laat ons niet allemaal op mekaar schieten wie al dan niet vriendelijk genoeg is tijdens de shoots...
              Zoals "Lambo" al aanhaalde, heeft hij de shoot geregeld, wat voor al de andere fotografen een mooie gelegenheid was om er mee van te profiteren.

Dat hij niet altijd diplomatisch te werk ging om zijn beeld vrij te houden van andere fotografen, is misschien wel spijtig, maar we (Rami, Paul en ik) hebben de auto's lang genoeg laten staan denk ik om iedereen de kans te geven om zijn foto's te trekken.
              Jullie neem ik dan ook absoluut niets kwalijk.

Oorspronkelijk geplaatst door Lambo Bekijk Berichten
              Ach, volgende keer gaat de poort gewoon toe, kun je door het hek fotograferen, hihi.
              NO PROBLEM....
              volwassen antwoord. Had ook niets anders verwacht. Laat het nu gewoon rusten

Antwerpen is't Stad

Comment

• deel 2 van de foto's

Antwerpen is't Stad

Comment

• Antwerpen is't Stad

Comment

• Simon

Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
                    Heren, laat ons niet allemaal op mekaar schieten wie al dan niet vriendelijk genoeg is tijdens de shoots...
                    Zoals "Lambo" al aanhaalde, heeft hij de shoot geregeld, wat voor al de andere fotografen een mooie gelegenheid was om er mee van te profiteren.

Dat hij niet altijd diplomatisch te werk ging om zijn beeld vrij te houden van andere fotografen, is misschien wel spijtig, maar we (Rami, Paul en ik) hebben de auto's lang genoeg laten staan denk ik om iedereen de kans te geven om zijn foto's te trekken.
                    Hallo Simon, thanx for the backup, maar zoals jij weet met jouw auto moet je af en toe optreden, soms moet het wat harder dan anders, helaas was dit een keer dat Mark, Dennis en ik zouden fotograferen en ik gunde ieder zijn plaatje zoals jullie dit ook deden, maar er waren echt mensen bij die het niet wouden begrijpen dat als je allemaal tegelijk aan één kant staat te fotograferen je alleen de auto's en achtergrond neemt...

Namens "de Bruuuut"

Comment

• Antwerpen is't Stad

Comment

• Antwerpen is't Stad

Comment

• het schatje van Spa Italia

Antwerpen is't Stad

Comment

• Antwerpen is't Stad

Comment

• Antwerpen is't Stad

Comment

• Antwerpen is't Stad

Comment

• Antwerpen is't Stad

Comment

• Ik was er niet maar Lambo je komt over als een ongelooflijk arrogante zak.

Stel je toch niet zo aan, zeker voor iemand van jouw leeftijd...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                                      Ik was er niet maar Lambo je komt over als een ongelooflijk arrogante zak.

Stel je toch niet zo aan, zeker voor iemand van jouw leeftijd...
                                      Het zal de warmte geweest zijn, wie draagt er nu ook een zwarte T-shirt en zwarte lange broek bij 30° C

Comment

• Antwerpen is't Stad

Comment

• Comment

Working...
                                          X