Oorspronkelijk geplaatst door Stancke
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Spa Italia 2008
Collapse
X
-
Poort
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenEcht niet? Als je 'n monopolie-fotoshoot wil, regel dan 'n prive-locatie. Als je 't doet op 'n openbare locatie, dan VRAAG je maar dan ga je niet de paus uit hangen die door god gezonden is om 't volk eens te zeggen hoe ze moeten leven.
Knap dat je afspreekt met de eigenaars, maar gun andere mensen ook iets.
Ach, volgende keer gaat de poort gewoon toe, kun je door het hek fotograferen, hihi.
NO PROBLEM....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenIdd, reed jij ook volgens GPS? Ik vond dat mijn GPS me nogal langs een lange omweg gestuurd heeft
Ja maar ik had bewust voor de route "geen autostrade" gekozen. Ben binnendoor gereden tot aan Luik. een beetje profiteren van de omgeving enzo he, das wa leuker dan 1.5h rechtdoor
k heb mij wel wa moeten inhouden met mijn madam naast mij, anders kreeg ik kletsen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenKnappe foto's dédé, zeker voor iemand met zo weinig ervaring met DSLR's. Met polarisatiefilter hadden de foto's nog beter geweest...Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk BerichtenCouldn't agree more... Proficiat dédé...
En ge ziet, weer foto's van een vriendelijk manneke hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk BerichtenHeren, laat ons niet allemaal op mekaar schieten wie al dan niet vriendelijk genoeg is tijdens de shoots...
Zoals "Lambo" al aanhaalde, heeft hij de shoot geregeld, wat voor al de andere fotografen een mooie gelegenheid was om er mee van te profiteren.
Dat hij niet altijd diplomatisch te werk ging om zijn beeld vrij te houden van andere fotografen, is misschien wel spijtig, maar we (Rami, Paul en ik) hebben de auto's lang genoeg laten staan denk ik om iedereen de kans te geven om zijn foto's te trekken.
Oorspronkelijk geplaatst door Lambo Bekijk BerichtenAch, volgende keer gaat de poort gewoon toe, kun je door het hek fotograferen, hihi.
NO PROBLEM....
Comment
-
Simon
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk BerichtenHeren, laat ons niet allemaal op mekaar schieten wie al dan niet vriendelijk genoeg is tijdens de shoots...
Zoals "Lambo" al aanhaalde, heeft hij de shoot geregeld, wat voor al de andere fotografen een mooie gelegenheid was om er mee van te profiteren.
Dat hij niet altijd diplomatisch te werk ging om zijn beeld vrij te houden van andere fotografen, is misschien wel spijtig, maar we (Rami, Paul en ik) hebben de auto's lang genoeg laten staan denk ik om iedereen de kans te geven om zijn foto's te trekken.
Namens "de Bruuuut"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenIk was er niet maar Lambo je komt over als een ongelooflijk arrogante zak.
Stel je toch niet zo aan, zeker voor iemand van jouw leeftijd...
Comment
Comment