Knappe foto's dédé, zéker voor iemand met weinig of geen dslr-ervaring
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Spa Italia 2008
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk BerichtenKnappe foto's dédé, zéker voor iemand met weinig of geen dslr-ervaring
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk BerichtenKnappe foto's dédé, zéker voor iemand met weinig of geen dslr-ervaring
Ik heb hem af en toe wel bijgestaan met raad en daad, maar het moet gezegd, het zijn knappe foto's.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lambo Bekijk BerichtenHoho, ff terug, ik heb de auto's geregeld en afspraken met de eigenaren gemaakt.
Ik heb 3 fotografen meegenomen en de rest moet maar luisteren of wordt verwijderd.
PUNT UIT !!!
Dit is echt nodig, ik maak al bijna 30 jaar shoots en weet waar mensen toe in staat zijn.
Wij willen foto's van auto's en geen mensen op deze foto's.
Sorry voor mijn botte reactie, maar het kan echt niet anders.
Doe jij maar lekker bot tegen andere fotografen, dan doen wij gewoon zo terug.
Als je afspraken maakt met die mensen voor een shoot, regel dan iets op een andere locatie, maar for god sake niet op een event waar duizenden mensen rondlopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenEn ze zijn allemaal genomen in een manuele stand.
Ik heb hem af en toe wel bijgestaan met raad en daad, maar het moet gezegd, het zijn knappe foto's.
Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk BerichtenEn die shoots trekken nog altijd op niks!
Doe jij maar lekker bot tegen andere fotografen, dan doen wij gewoon zo terug.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lambo Bekijk BerichtenHoho, ff terug, ik heb de auto's geregeld en afspraken met de eigenaren gemaakt.
Ik heb 3 fotografen meegenomen en de rest moet maar luisteren of wordt verwijderd.
PUNT UIT !!!
Dit is echt nodig, ik maak al bijna 30 jaar shoots en weet waar mensen toe in staat zijn.
Wij willen foto's van auto's en geen mensen op deze foto's.
Sorry voor mijn botte reactie, maar het kan echt niet anders.
Comment
-
Jij kent 'm ook al...
Jij kent hem dus ook al en was er zeker bij...???
Ja, die Lambo is een bruut, een beest, asociaal, van bij d'n evenaar,
maar wel officieel fotograaf, ingeschreven in hoofdberoep.
Kunnen jullie leven van jullie "druk op de knop" activiteiten?
Ik doel hier dus op de "heren" die vol commentaar zitten en mij
uitmaken voor......
Comment
-
Genoeg over die acties tijdens de shoot heren.
Hou 't leuk, en post liever foto's----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Oplossing: fotografen (amateurkes in uw ogen) bijeenroepen en briefen dat ze na jullie (die 't voor de kost doen) ook nog mogen profiteren van de opstelling en foto's maken. Brullen naar elk apart dat ze weg moeten uit de achtergrond helpt niet . Ik ben ook maar een amateurke en volg de wielersport en daar heeft 99% respect voor elkaar bij de opstelling aan de aankomstlijn of persconferentie of mooie plaatsjes
Comment
-
Beste Ken
Oorspronkelijk geplaatst door Ken Bekijk BerichtenOplossing: fotografen (amateurkes in uw ogen) bijeenroepen en briefen dat ze na jullie (die 't voor de kost doen) ook nog mogen profiteren van de opstelling en foto's maken. Brullen naar elk apart dat ze weg moeten uit de achtergrond helpt niet . Ik ben ook maar een amateurke en volg de wielersport en daar heeft 99% respect voor elkaar bij de opstelling aan de aankomstlijn of persconferentie of mooie plaatsjes
Jij hebt gelijk, ik heb ooit een foto getrokken van Tom Boonen, maar daar hoort publiek achter en wel zoveel mogelijk!!! NU hou ik op, dit heeft echt geen zin....ik hou me beter bezig met (f)otografie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenWasda?
Maakte wel een speciaal geluid
is een one-off
Comment
-
-
Heb ook 'n paar prentjes gemaakt
----------------------------------------------------------------------------------
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Comment
-
----------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Comment
Comment