Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Spa Italia 2008

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Héhé , Wou net dezelfde plaatsen simon Mooie line-up !
    Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten

www.flickr.com/buysie

Comment

• Draai je om

Comment

• www.flickr.com/buysie

Comment

• Slang eet stickman ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DaggieBe Bekijk Berichten
            ----------------------------------------------------------------------------------
            2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
            2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
            Pictures here: BMW 7 Series
            1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
            Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
            It's like being in command of the Battlestar Galactica:
            It might need half a starsystem to turn around,
            but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
            Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• 1991 Mazda MX-5 NA
              Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
              www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• 1991 Mazda MX-5 NA

Comment

• 1991 Mazda MX-5 NA

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                    @ Lambo: heb jij die foto's genomen? Anders volgende keer toch eens Denniske ofzo meepakken ipv die klungelaars
                    hard

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lambo Bekijk Berichten
                      Jij kent hem dus ook al en was er zeker bij...???
                      Ja, die Lambo is een bruut, een beest, asociaal, van bij d'n evenaar,
                      maar wel officieel fotograaf, ingeschreven in hoofdberoep.
                      Kunnen jullie leven van jullie "druk op de knop" activiteiten?
                      Ik doel hier dus op de "heren" die vol commentaar zitten en mij
                      uitmaken voor......
                      sorry dat ik hier offtopic doorratel.

Ik geef écht niet graag negatieve commentaar op fotografen, toch niet als ze zelf niet expliciet naar een eerlijke mening vragen om er eventueel iets aan te kunnen veranderen of verbeteren. Indien dit niet het geval is geef ik opbouwende commentaar, of zwijg ik als opbouwende commentaar niet op z'n plek is.

Maar, in het achterhoofd houdend wat jij in de post hier boven pretendeert te zijn ga ik daar even een uitzondering op maken en stel ik me grondig vragen wat er dan zo is misgelopen met je foto's

Ik hoop dat dit duidelijk is zonder daarom onbeschoft geweest te zijn of de regels te hebben overtreden?

Comment

• Voor de rest: Denniske, Buysie, Phil1, Marknauta en al de anderen die ik vergeet: hier staat subliem fotomateriaal in!

de ene al wat knapper dan de andere, maar dit zijn niet zomaar enkele sfeerbeeldjes van een evenement, hier zitten daadwerkelijk een paar 'waauw-beelden' tussen. Respect.

Ohja, ik heb deze meeting niet echt gevolgd aangezien ik niet zo direct een fan ben van italiaanse wagens (al kan ik ze echt appreciëren) en de walenrit in hetzelfde weekend viel, maar als ik dit zie heb ik dat evenement toch wat onderschat. Italiaanse wagens zijn liefhebberswagens pur sang, en hier wil ik volgend jaar als autoliefhebber dan ook absoluut aanwezig zijn!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lambo Bekijk Berichten
                          Jij kent hem dus ook al en was er zeker bij...???
                          Ja, die Lambo is een bruut, een beest, asociaal, van bij d'n evenaar,
                          maar wel officieel fotograaf, ingeschreven in hoofdberoep.
                          Kunnen jullie leven van jullie "druk op de knop" activiteiten?
                          Ik doel hier dus op de "heren" die vol commentaar zitten en mij
                          uitmaken voor......
                          ik vind het bijzonder verbazend dat jij daarvan kunt leven!!

hoogstens boterhammen met choco schat ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door marknauta.nl Bekijk Berichten
                            Ik was er vandaag, en zal er morgen ook weer bij zijn. Vandaag was ik er met een vriend van me en zijn Diablo SV. Hieronder terug te vinden bij de foto's.

Helaas was het erg regenachtig tot een uur of 2, dus een natte en gladde baan was het gevolg. Paar auto's zijn eraf geschoten en een aantal daarvan helaas ook met schade. Maar dat mocht de pret niet drukken. Het was erg mooi, alleen was de opkomst vrij laag i.v.m. het weer denk ik. Morgen zullen we zien of het beter is.

Ik kwam er natuurlijk voor voornamelijk de Lambo's, en die waren er hoor! Zo zeg!! Ik heb mijn ogen weer uitgekeken. Wat te denken van de Heuliez Pregunta, de LP560-4, de enige echte Miura Spider (!!!!!!!) en natuurlijk verschillende Murciélago's, Gallardo, Diablo's en andere modellen. Bij de andere merken viel mijn oog vooral op de De Tomaso Pantera's, de De Tomaso Guara en natuurlijk ook de Ferrari 430 Scuderia.

Even 3 plaatjes.

Oorspronkelijk geplaatst door marknauta.nl Bekijk Berichten
                            oke ......nog een paar

fuck man!!

ik heb mijn lievelingsfotograaf...

hoe jij die wagens zo puur, scherp en sober op beeld kunt zetten!
                            zo zalig verlost van alle franjes...

echt prachtig man!
                            Last edited by ; 01/07/2008, 01:35.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
                              Heren, laat ons niet allemaal op mekaar schieten wie al dan niet vriendelijk genoeg is tijdens de shoots...
                              Zoals "Lambo" al aanhaalde, heeft hij de shoot geregeld, wat voor al de andere fotografen een mooie gelegenheid was om er mee van te profiteren.

Dat hij niet altijd diplomatisch te werk ging om zijn beeld vrij te houden van andere fotografen, is misschien wel spijtig, maar we (Rami, Paul en ik) hebben de auto's lang genoeg laten staan denk ik om iedereen de kans te geven om zijn foto's te trekken.
                              Scooby was jij dat die zondagin de late namiddag voorbij gereden kwam aan lekker tempo en dan van het gas ging met veel geroffel als gevolg?
                              Wij, 6 motorrijders zaten even uit te rusten aan een houten bushokje en deden even teken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Parsifal Bekijk Berichten
                                fuck man!!

ik heb mijn lievelingsfotograaf...

hoe jij die wagens zo puur, scherp en sober op beeld kunt zetten!

echt prachtig man!
                                ²²²

Denniske is ondertussen al een vaste waarde, om het zo te zeggen, en Buysie kende ik niet maar daar zitten ook enkele zeer knappe beelden tussen....

... maar marknauta z'n materiaal is astonishing. Ik heb het al vermeld in z'n M3-topic ook. By the way, z'n autosmaak is dat eveneens. Lijkt me echt wel een zalige kerel te zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Parsifal Bekijk Berichten
                                  ik vind het bijzonder verbazend dat jij daarvan kunt leven!!

hoogstens boterhammen met choco schat ik
                                  Ik durf er zo, afgaande op die enkele beelden, eigenlijk niet echt een oordeel over te vellen

Ik weet ook niet welk materiaal Lambo gebruikt hé.
                                  't kan zijn dat bijvoorbeeld de accu van z'n DSLR plat was en hij verder heeft moeten werken met een compactcamera of met zijn GSM. Dan zijn ze best nog wel oké eigenlijk....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                                    Ik durf er zo, afgaande op die enkele beelden, eigenlijk niet echt een oordeel over te vellen

't kan zijn dat bijvoorbeeld de accu van z'n DSLR plat was en hij verder heeft moeten werken met een compactcamera of met zijn GSM. Dan zijn ze best nog wel oké eigenlijk....
                                    als de subtiliteit van z'n tekst op de fotos overeenkomstig is met z'n smaak, stijl en vermogen om goede foto's te nemen vrees ik het ergste

Comment

• Het is in elk geval, als ik z'n posts al leidraad mag nemen, overeenkomstig met z'n gedrag en kakrakter blijkbaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten

Ach draai niet zo rond de pot, die foto's zijn toch gewoon crappy

Old Leftlane style, overbelichtheid

Last edited by ; 01/07/2008, 01:58.

Comment

• volgens mij heb je het verkeerde bericht gequote LL

Comment

Working...
                                          X