Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Onze terugreis naar Limburg verliep vlot op enkele Politiewagens na, maar dan werd er even minder druk uitgeoefend op de gaspedaal....
zijn er andere dingen foutgelopen dan overbelichtheid. Alé ja, fout gelopen.... een beetje fotograaf heeft genoeg technische kennis om foto's van rollende wagens ook beweging mee te geven door de sluitertijd aan te passen. Mogelijk dat ie hier zelf aan het stuur zat, maar dan nog....
Dus daarom vraag ik me af -> zijn die soms met een andere cam genomen?
Nuja, no offence. Ik probeer zelf ook maar, en bij mij mislukken er dan ook héél regelmatig foto's. Maar die probeer ik niet te posten. En dan zeker niet met een air te verkondigen dat die amateurklikkers wat meer respect moeten hebben voor een profi vakman met 30 jaar ervaring
Scooby was jij dat die zondagin de late namiddag voorbij gereden kwam aan lekker tempo en dan van het gas ging met veel geroffel als gevolg?
Wij, 6 motorrijders zaten even uit te rusten aan een houten bushokje en deden even teken.
Euh waar ergens?
Hij roffelt nogal goed ja als hij warm staat Dat belooft als er 'n andere uitlaat onder komt
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
deed me hoge verwachtingen krijgen. Prachtige foto, echt waar!
Maar hier...
zijn er andere dingen foutgelopen dan overbelichtheid. Alé ja, fout gelopen.... een beetje fotograaf heeft genoeg technische kennis om foto's van rollende wagens ook beweging mee te geven door de sluitertijd aan te passen. Mogelijk dat ie hier zelf aan het stuur zat, maar dan nog....
Dus daarom vraag ik me af -> zijn die soms met een andere cam genomen?
Nuja, no offence. Ik probeer zelf ook maar, en bij mij mislukken er dan ook héél regelmatig foto's. Maar die probeer ik niet te posten. En dan zeker niet met een air te verkondigen dat die amateurklikkers wat meer respect moeten hebben voor een profi vakman met 30 jaar ervaring
Ja, rij jij maar eens alleen met een Transit met snelheden ver boven het toegestane en trek
lekker uit de losse hand wat pix, dan zie ik graag wat beeldmateriaal......
Ja, rij jij maar eens alleen met een Transit met snelheden ver boven het toegestane en trek
Heb ik dit weekend nog gedaan, achter het stuur met m'n rechterhand door de linkerruit foto's getrokken. Vanuit een hard afgeveerde verlaagde E30. Geen probleem hoor. Beetje dwaas excuus ....
maar soit, ik vind alleen je air verre van terecht.
Wake up, het zijn maar wat simpele fotos van simpele dingen als 'een wagen' Als daar als ruzie van komt, man man man
Ik vind dat sommigen wel hard zijn in hun commentaar, zowel enkele anderen als ikzelf doen hoe -'erg' dan ook- altijd de moeite om toch positief uit de hoek te komen op dit forum. Iemand neerhalen is immer bijzonder simpel.
Verder weet ik er niks van, dus hou ik mijn mond.
Het enige wat ik er nog wil aan toevoegen is dat miljaarde spijtig was dat ik er zelf niet was
Comment