Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Spa Italia 2008

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Eindelijk ook wat tijd gevonden om mijn foto's online te gooien

Meer HIER

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
      godverdomme die kleine kutkoter daar op de achtergrond die had ik toch wel weggeshot, heel de foto verpest
      ROFL ... stoker

Comment

• www.flickr.com/buysie

Comment

• En al dat gezever over lambo , awel bedankt dat ge iedereen uit de buurt hield geen vervelende mensen langs , achter , voor de auto's ! Jij kreeg de eigenaren op een plaats lekker afgezonderd zonder problemen .
          Maar neemt is een voorbeeld aan glenn of dennis Dat is persfotografen materiaal ....

Last edited by Buysie; 01/07/2008, 23:00.
          www.flickr.com/buysie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lambo Bekijk Berichten
            En nog opgereden met wat Limburgers.....

Aha, mijn Montreal is gespot Zijn er nog fotootjes van?
            Last edited by ; 01/07/2008, 23:24.

Comment

• Rami's Engine Bay

Comment

• Iemand enig idee wat ze aan 't bijbouwen zijn aan de binnenkant van de Source?

Voor zover ik kon zien waren ze bezig aan een kleine toren aan het bijbouwen ...
                Last edited by ; 02/07/2008, 00:06.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Montreal Busso

Natuurlijk zijn er meer foto's getrokken vanuit de Transit...

Oorspronkelijk geplaatst door Busso Bekijk Berichten

Aha, mijn Montreal is gespot Zijn er nog fotootjes van?

Comment

• Alfa Romeo 8C Competizione

Deze auto vind ik echt subliem...

meer...http://autofoto.4muller.com/8cCompetizione.html

Comment

Natuurlijk zijn er meer foto's getrokken vanuit de Transit...

(collectie mooie foto's )

Hartelijk bedankt!! Mooie foto's!!
                            Ik wist niet dat mijn beestje er zo goed uit zag. Nu enkel nog de rotzooi uit de motor rijden (vettige neerslag van 15 jaar stilstaan en de vorige eigenaar) ) en we zijn er
                            Last edited by ; 02/07/2008, 01:33.

Comment

• Buysie

Buysie bedankt, inderdaad, zo kreeg ieder zijn shot zonder mensen op de foto,
                              wat mijn specialiteit is...

Oorspronkelijk geplaatst door Buysie Bekijk Berichten
                              En al dat gezever over lambo , awel bedankt dat ge iedereen uit de buurt hield geen vervelende mensen langs , achter , voor de auto's ! Jij kreeg de eigenaren op een plaats lekker afgezonderd zonder problemen .
                              Maar neemt is een voorbeeld aan glenn of dennis Dat is persfotografen materiaal ....

Comment

• Graag gedaan..

Graag gedaan

Oorspronkelijk geplaatst door Busso Bekijk Berichten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Busso Bekijk Berichten
                                  Ik wist niet dat mijn beestje er zo goed uit zag. Nu enkel nog de rotzooi uit de motor rijden (vettige neerslag van 15 jaar stilstaan en de vorige eigenaar) ) en we zijn er
                                  Ik ben jaloers op je wagen.

Prachtig model!

Comment

Deze auto vind ik echt subliem...

meer...http://autofoto.4muller.com/8cCompetizione.html
                                    Dat is ie ook. In geest een beetje de opvolger van mijn machine.. Alleen is de 8C geen echte alfa.. Maar dat neemt niet weg dat een een mooie auto is

Ik ben op SpaItalia heel lang blijven plakken op de Iso Grifo's.. (oud spul krijgt altijd meer aandacht van mij )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                      Ik ben jaloers op je wagen.

Prachtig model!
                                      Bedankt ! (ik ben er zelf ook nog altijd blij mee)
                                      Maar als ik ooit terug geld heb dan...

Het zijn natuurlijk wel maar amateurkiekjes
                                      Last edited by ; 02/07/2008, 01:45.

Comment

• Die gele

Is dat een echte 7 litri?

Wat een wagen toch... Jammer dat ze niet regelmatig te zien zijn buiten beurzen en meetings

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                          Die gele

Is dat een echte 7 litri?

Wat een wagen toch... Jammer dat ze niet regelmatig te zien zijn buiten beurzen en meetings
                                          Ik denk dat het een echte was. En ja ook hier: Ik heb nog plaats in de garage naast Monti
                                          Maar misschien moet ik best eerst een benzinepomp openen
                                          Het was de eerste keer dat ik Iso's in het "wild" zag
                                          Last edited by ; 02/07/2008, 01:55.

Comment

Working...
                                          X