Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Spa Italia 2008

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Busso Bekijk Berichten
    Ik denk dat het een echte was. En ja ook hier: Ik heb nog plaats in de garage naast Monti
    Maar misschien moet ik best eerst een benzinepomp openen
    Het was de eerste keer dat ik Iso's in het "wild" zag
    Plaats heb ik ook. Zowel voor een Montreal als voor een Grifo

Heb er ooit eentje zien staan in Antwerpen aan het oude justitiepaleis. Voor de rest enkel op beurzen of oldtimerritten enzo

Comment

• Diablo foto's

Hier alvast enkele Diablo foto's

Last edited by ; 02/07/2008, 02:04.

Comment

• Machtig masjien toch!

Comment

• meer Diablo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
            ja da waren maar rare kerels

gij waart daar ook ofwa? kheb je alleszins nie gezien... ik bijna geen foto's gemaakt eigenlijk...
            Neen ik was daar niet wegens bezigheden in Kuurne of all places ! Anders had ik waarschijnlijk als enige foto's van die Biturbo's genomen

Comment

• Toegegeven

Hi Andy,

Toegegeven, een sublieme kleur in het echt...
              Jouw juweel is ook subliem met dat schitterend, gedurfd interieur...man,man
              P R A C H T I G, hoop 'm ooit nog alleen voor mijn lens te krijgen...

Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
              Machtig masjien toch!

Comment

• Regen??

Zou het dan toch weer gaan regenen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichten
                  Neen ik was daar niet wegens bezigheden in Kuurne of all places ! Anders had ik waarschijnlijk als enige foto's van die Biturbo's genomen
                  Ik neem alleen nog foto's op events als ik iets écht speciaals zie of sfeerbeelden dusja aan mij heb je dus nie veel kheb dan ook nie zoveel foto's gemaakt zondag

Comment

• Foto's

Last edited by ; 02/07/2008, 02:45.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lambo Bekijk Berichten
                      Zou het dan toch weer gaan regenen?

Neehoor ... deur zwaaide open en er kwam een wietwolk vrij

Comment

• Diablo

Blauwe Diablo...

Comment

• hihi...haha

Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                          Neehoor ... deur zwaaide open en er kwam een wietwolk vrij
                          Hihi, haha, inderdaad sinds gisteren mag je in Nederland niet meer roken in een café, maar wiet roken mag wel als er maar geen tabak bij zit in een coffeeshop...wat een land !!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lambo Bekijk Berichten
                            Hihi, haha, inderdaad sinds gisteren mag je in Nederland niet meer roken in een café, maar wiet roken mag wel als er maar geen tabak bij zit in een coffeeshop...wat een land !!!!
                            Net gezien op het laatavondnieuws ... behoorlijk geschift
                            Wiet roken ok maar een mengelmoes van tabak en wiet ... ILLEGAAL!!!

Comment

• DeTomaso

DeTomaso Guara...

Exclusief, apart, rijdt als een grote kart aldus zijn eigenaar...
                              Last edited by ; 02/07/2008, 03:16.

Comment

• Peter en Umberto

Bedankt Peter en Umberto voor jullie tijd!

Comment

• Ferrari

Zaterdagochtend op Spa-Francorchamps, heel vroeg, bedankt Guus...

Comment

• Ik ben op zoek naar het mailadres van de eigenaar van de oranje Diablo VT 6.0 in verband met enkele foto's.

Als iemand me kan helpen -> pm.

Comment

• Eigenaar zit op F-Chat.eu

Comment

• lambopower is makkelijker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                                          Ik ben op zoek naar het mailadres van de eigenaar van de oranje Diablo VT 6.0 in verband met enkele foto's.

Als iemand me kan helpen -> pm.
                                          Paul is dat.

Hij zit onder andere op Lambocars.com onder de nickname D1ABLO (zie forum "Diablo", daar heeft hij 'n topic over z'n auto.
                                          ----------------------------------------------------------------------------------
                                          2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                                          2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                                          Pictures here: BMW 7 Series
                                          1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                                          Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                                          It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                                          It might need half a starsystem to turn around,
                                          but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                                          Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

Working...
                                          X