Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Haha, als jij die Alfa bestuurde die half in beeld staat....hihi, ja, soms wel, maar
zo'n Transit kan tegenwoordig aardig mee in het verkeer....
Bedankt, de de 308 GTB van Joren was Fun om te fotograferen.
Haha, als jij die Alfa bestuurde die half in beeld staat....hihi, ja, soms wel, maar
zo'n Transit kan tegenwoordig aardig mee in het verkeer....
Bedankt, de de 308 GTB van Joren was Fun om te fotograferen.
Maar misschien kom ik volgend jaar wel al met een andere Italiaan
De Transit volgde idd goed.
Ik zag nog enkele foto's van de Monti van M. passeren
Nog meer foto's van die groep genomen? Ferrari van M, Maserati van D.,..., stukjes 156 ?
Leuk evenement, was er op zondag. Wel jammer dat het iets rommelig was en de types niet allemaal bijelkaar gedirigeerd werden (Bourgondisch). Verder vond ik de First run en Ferrari lang duren 2uur prime time waardoor weinig spectakel op de baan voor het grote publiek.
Verder nog erg zielig dat je schijnbaar je alfa ventieldopjes niet kunt laten zitten, de mijne zijn vol in het zicht van een drukke eettent door iemand gejat. 2 zaten er schijnbaar te vast.
Dus als iemand toevallig nog een fotootje heeft van mijn rode alfa GTV met een gast die aan mijn wielen zit te morren Breng hem die andere 2 gratis thuis!
Leuk evenement, was er op zondag. Wel jammer dat het iets rommelig was en de types niet allemaal bijelkaar gedirigeerd werden (Bourgondisch). Verder vond ik de First run en Ferrari lang duren 2uur prime time waardoor weinig spectakel op de baan voor het grote publiek.
Verder nog erg zielig dat je schijnbaar je alfa ventieldopjes niet kunt laten zitten, de mijne zijn vol in het zicht van een drukke eettent door iemand gejat. 2 zaten er schijnbaar te vast.
Dus als iemand toevallig nog een fotootje heeft van mijn rode alfa GTV met een gast die aan mijn wielen zit te morren Breng hem die andere 2 gratis thuis!
En dan de 4 ventieldopjes achterlaten op de parking, voor mij ter nagedachtenis
Thanx is ook een super Alfa zo'n Turbootje in dit gestroomlijnde GTV jasje.
* Erger me altijd aan het feit dat sommige mensen toch niet van andermansspullen af kunnen blijven. En zelfs voor die paar Euro risico willen lopen.
En dan de 4 ventieldopjes achterlaten op de parking, voor mij ter nagedachtenis
Thanx is ook een super Alfa zo'n Turbootje in dit gestroomlijnde GTV jasje.
* Erger me altijd aan het feit dat sommige mensen toch niet van andermansspullen af kunnen blijven. En zelfs voor die paar Euro risico willen lopen.
Rot, dat men zelfs op zo een event niet van iemand zijn auto kan afblijven
Heb je 2.0 V6 Turbo??? Aahhh, prachtig "motortje" voor zo een mooie alfa
(heel zeldzaam in Belgie)
Ik heb nooit met een 916 GTV gereden, wel 9 jaar met een 155 V6 (dat is een half broertje) en dat reed ontzettend goed.
En een Montreal rijdt gewoonweg goddelijk.... (remmen is wel wat minder )
En voor de volledigheid (nog geen gezien in dit topic: een plaatje van een Biturbo
Comment