Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
't was weer een zeer plezant dagske: schitterend weer, schitterend weer en met veel bekenden een praatje kunnen slaan, meer moet da nie zijn
't begon al goed toen we samen met Rami toekwamen en er een tijdlang achter gehangen hebben tot 't circuit. Schitterende kar maat combinatie met dat oranje is zeer geslaagd! Enige opmerking die ik nog heb is dat ie voorlopig nog veel te stil is maar daar zal wel nog voor gezorgd worden
De Gallardo LP560 vind ik nogal een tegenvaller, had gehoopt dat 't beter ging meevallen in 't echt dan op foto maar hij kan me niet echt bekoren eigenlijk... tis geen lelijke wagen maar de vorige was veel knapper imho.
Ook de 8C en 430 scuderia zag ik voor 't eerst vandaag. Beiden kon ik zoals verwacht wel smaken
Kortrom weer een zeer geslaagde dag!
@ Cedrick: nog eens bedankt voor 't vervoer & gezelschap
Mijn foto's komen ook nog eens, ooit. Ik denk dat 't voor dinsdag of woensdag zal zijn, ben heel 't weekend weggeweest.
Anyway, verwacht van de foto's niet te veel. Heb een paar problemen met men lens. *Bummer* Vooral de foto's van de LP640-diablo-diablo zijn fucked-up. Sorry daarvoor dus.
Comment