Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Ja klopt! Hij zei al dat u misschien ook zou komen. Was leuk geweest. Morgen spreek ik u wel even aan op de parking. Nick kon helaas niet op de zondag, dus zijn we op de zaterdag gegaan. Helaas was het dus wat vochtig toen er gereden kon worden.
Die Miura was spijtig genoeg geen Spider toen hij de fabriek verliet en ook geen Jota .
De werken om hem te veranderen zijn zelfs nadien niet in italie gebeurt .
Er is maar 1 Miura Spider , de ZN75 en was de eerste die meer dan 1 mil. dollar koste .
deze Miura SV mss 3 - 400.000 euro omdat de restauratie veel geld zal kosten om hem terug origineel te maken .
Ik was er vandaag, en zal er morgen ook weer bij zijn. Vandaag was ik er met een vriend van me en zijn Diablo SV. Hieronder terug te vinden bij de foto's.
Helaas was het erg regenachtig tot een uur of 2, dus een natte en gladde baan was het gevolg. Paar auto's zijn eraf geschoten en een aantal daarvan helaas ook met schade. Maar dat mocht de pret niet drukken. Het was erg mooi, alleen was de opkomst vrij laag i.v.m. het weer denk ik. Morgen zullen we zien of het beter is.
Ik kwam er natuurlijk voor voornamelijk de Lambo's, en die waren er hoor! Zo zeg!! Ik heb mijn ogen weer uitgekeken. Wat te denken van de Heuliez Pregunta, de LP560-4, de enige echte Miura Spider (!!!!!!!) en natuurlijk verschillende Murciélago's, Gallardo, Diablo's en andere modellen. Bij de andere merken viel mijn oog vooral op de De Tomaso Pantera's, de De Tomaso Guara en natuurlijk ook de Ferrari 430 Scuderia.
Twas precies VEEL kalmer gisteren?
Vandaag stralende zon en super veel volk...
En VEEL meer Lambo's...
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
--------------------------------------------------------------------------------------------
Er staan hier trouwens al een aantal prachtexemplaren .
Ik heb nog uitgekeken naar jullie Alfa, maar niet gezien?
Hopen Montreal's, trouwens...
Idd... fantastische dag. 3 SuperLeggera's superluide Miura en als kers op de taart, de nieuwe supercar van Rami.. heb wel een keer of tien gehoord dat mensen helemaal weg waren van het interieur, kan me daar alleen maar bij aansluiten.
Eerste keer dat ik de LP560-4 in real life zag. Wellicht moet ik er nog aan wennen, maar vooral de voorkant vind ik erop achteruit gegaan ivm het vorig model.
En oh ja, ik dacht ook nog een Ferrari gezien te hebben
Idd... fantastische dag. 3 SuperLeggera's superluide Miura en als kers op de taart, de nieuwe supercar van Rami.. heb wel een keer of tien gehoord dat mensen helemaal weg waren van het interieur, kan me daar alleen maar bij aansluiten.
Eerste keer dat ik de LP560-4 in real life zag. Wellicht moet ik er nog aan wennen, maar vooral de voorkant vind ik erop achteruit gegaan ivm het vorig model.
En oh ja, ik dacht ook nog een Ferrari gezien te hebben
Benieuwd naar jullie pics...
Benieuwd naar de jouwe Je bent er wel ingevlogen he
Bwa, zo dadelijk nog een beetje photoshoppen etc. Maar vermoed toch dat het voor morgen zal zijn, zo dadelijk immers nog Top Gear en de finale van het EK.
In het naar huis gaan nog een R8 gezien... toch ook wel een geile bak!
Comment