Ik niet maar heb wel foto's op m'n GSM staan van de Maserati 3200GT waarmee we naar Spa zijn gereden. Die stond daar ook rechtsboven ergens.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Spa Italia 2008
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenZie die 3 louche types ginder achter de Diablo
Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk BerichtenNiet kijken naar de Lambo op de voorgrond maar naar de Maserati's rechts boven ! Iemand foto's genomen ?
Comment
-
Geslaagd dagje vandaag.
De opkomst was alvast een pak beter dan de editie 2007 - vooral de vertegenwoordiging van de Lambo's is er serieus op vooruit gegaan. Als ik m'n fotoreeks van vorig jaar nog eens bekijk waren er denk ik maar een vijftal aanwezig toen. Anyway ... dit jaar vond ik het zeker de moeite waard.
Ook de gelegenheid gehad om Rami's nieuwe aanwinst eens "in levende lijve" te aanschouwen. Prachtige machine ... er zijn gewoon geen woorden voor.
Daarnaast ook nog een paar andere forummers ontmoet: Zwoemba, Wicked, F40Fan ... en nog een paar anderen waarvan ik de nick niet ken. ScoobySimon heb ik van ver gezien toen hij doorging, zijn wagen heb ik wel van dichtbij kunnen bewonderen. Knappe verschijning (de wagen hé). .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenZie die 3 louche types ginder achter de Diablo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten't was zalig!
Mijn foto's komen ook nog eens, ooit. Ik denk dat 't voor dinsdag of woensdag zal zijn, ben heel 't weekend weggeweest.
Anyway, verwacht van de foto's niet te veel. Heb een paar problemen met men lens. *Bummer* Vooral de foto's van de LP640-diablo-diablo zijn fucked-up. Sorry daarvoor dus.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenOnze foto's zijn toch gelukt?1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
mooie foto's gasten!
Oorspronkelijk geplaatst door W1ck3d Bekijk BerichtenDikke merci alvast voor het gezelschap!
Comment
-
Geweldige dag ! super mooi weer en dan die auto's Rami zijn bolide mogen aanschouwen en wat is hij vett !
Comment
-
Lambo's
Ik heb wat shoots kunnen maken maar zal de foto's later plaatsen
Comment
-
Kon het nie laten
1991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
1991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk BerichtenTwas precies VEEL kalmer gisteren?
Vandaag stralende zon en super veel volk...
En VEEL meer Lambo's...
Comment
Comment