Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Spa Italia 2008

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Antwerpen is't Stad
    en al de rest is parking!!

Comment

• knap dede, je kunt er al goed mee overweg!

Comment

• Antwerpen is't Stad

Comment

• wat een slechte lak

Antwerpen is't Stad

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
            Ken je dat niet ?
            Ik-weet-niet-wat-bent = Hoge dunk van zichzelf, dikke nek
            ah,
            die koppeltekens helpen al wa beter te begrijpen waar het over gaat

Comment

• Antwerpen is't Stad

Comment

• Antwerpen is't Stad

Comment

• Antwerpen is't Stad

Comment

• Antwerpen is't Stad

Comment

• Antwerpen is't Stad

Comment

• Wa mij daar trouwens opviel, enorm veel autos met swirlmarks en hologrammen. Denk da daar nog ne serieuze frank te verdienen valt voor onze lokale detailers

Echt amper autos gezien die niet vol kringen stonden, eigenlijk toch wel erg ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichten
                          Ik ben zeker niet verplicht om naar jou te luisteren hoor. Jij denkt echt dat je ik weet niet wat bent. Het enige wat je bent is een arogante zak die denkt dat de wereld van hem is. Klinkt het pijnlijk? De waarheid kwetst nu eenmaal.

inderdaad. Wat je hier hebt gemist was arrogantie van de bovenste plank, en dat komt van een Antwerpenaar dus dat wil al wat zeggen he
                          zalig dédé

was er ook iets interessants voor mij te spotten?
                          moet de foto's straks nog eens rustig bekijken

Comment

• zie hem glunderen, je zou voor minder

Antwerpen is't Stad

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                              Wa mij daar trouwens opviel, enorm veel autos met swirlmarks en hologrammen. Denk da daar nog ne serieuze frank te verdienen valt voor onze lokale detailers

Echt amper autos gezien die niet vol kringen stonden, eigenlijk toch wel erg ...
                              Ja inderdaad. Die klassieke Lambo's die daar tentoongesteld stonden, al die lak trok op niets.

Btw, jij stond naast ons geparkeerd op de parking. Heb een foto van je auto en het klopt, grijze Nissan 350Z met nummerplaat VolksWagenNeuker 406.

Comment

• Knappe foto's dédé, zeker voor iemand met zo weinig ervaring met DSLR's. Met polarisatiefilter hadden de foto's nog beter geweest...

Comment

• Ferrari's in overvloed maar heb maar 1x 599 GTB gezien, die grijze

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                    Knappe foto's dédé, zeker voor iemand met zo weinig ervaring met DSLR's. Met polarisatiefilter hadden de foto's nog beter geweest...
                                    Couldn't agree more... Proficiat dédé...

En ge ziet, weer foto's van een vriendelijk manneke hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                      Ah,

dan hebde zelfs redelijk lang achter ons gereden
                                      Idd, reed jij ook volgens GPS? Ik vond dat mijn GPS me nogal langs een lange omweg gestuurd heeft
                                      1982 BMW E28 528i
                                      2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Heren, laat ons niet allemaal op mekaar schieten wie al dan niet vriendelijk genoeg is tijdens de shoots...
                                        Zoals "Lambo" al aanhaalde, heeft hij de shoot geregeld, wat voor al de andere fotografen een mooie gelegenheid was om er mee van te profiteren.

Dat hij niet altijd diplomatisch te werk ging om zijn beeld vrij te houden van andere fotografen, is misschien wel spijtig, maar we (Rami, Paul en ik) hebben de auto's lang genoeg laten staan denk ik om iedereen de kans te geven om zijn foto's te trekken.
                                        ----------------------------------------------------------------------------------
                                        2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                                        2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                                        Pictures here: BMW 7 Series
                                        1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                                        Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                                        It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                                        It might need half a starsystem to turn around,
                                        but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                                        Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                                          zalig dédé

was er ook iets interessants voor mij te spotten?
                                          moet de foto's straks nog eens rustig bekijken
                                          voor jou was het wat minder geweest denk ik. De wagens hadden wat te veel opties en zo

zo meteen deel 2 van de foto's

Antwerpen is't Stad

Comment

Working...
                                          X