Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wa mij daar trouwens opviel, enorm veel autos met swirlmarks en hologrammen. Denk da daar nog ne serieuze frank te verdienen valt voor onze lokale detailers
Echt amper autos gezien die niet vol kringen stonden, eigenlijk toch wel erg ...
Ik ben zeker niet verplicht om naar jou te luisteren hoor. Jij denkt echt dat je ik weet niet wat bent. Het enige wat je bent is een arogante zak die denkt dat de wereld van hem is. Klinkt het pijnlijk? De waarheid kwetst nu eenmaal.
inderdaad. Wat je hier hebt gemist was arrogantie van de bovenste plank, en dat komt van een Antwerpenaar dus dat wil al wat zeggen he
zalig dédé
was er ook iets interessants voor mij te spotten?
moet de foto's straks nog eens rustig bekijken
Wa mij daar trouwens opviel, enorm veel autos met swirlmarks en hologrammen. Denk da daar nog ne serieuze frank te verdienen valt voor onze lokale detailers
Echt amper autos gezien die niet vol kringen stonden, eigenlijk toch wel erg ...
Ja inderdaad. Die klassieke Lambo's die daar tentoongesteld stonden, al die lak trok op niets.
Btw, jij stond naast ons geparkeerd op de parking. Heb een foto van je auto en het klopt, grijze Nissan 350Z met nummerplaat VolksWagenNeuker 406.
Heren, laat ons niet allemaal op mekaar schieten wie al dan niet vriendelijk genoeg is tijdens de shoots...
Zoals "Lambo" al aanhaalde, heeft hij de shoot geregeld, wat voor al de andere fotografen een mooie gelegenheid was om er mee van te profiteren.
Dat hij niet altijd diplomatisch te werk ging om zijn beeld vrij te houden van andere fotografen, is misschien wel spijtig, maar we (Rami, Paul en ik) hebben de auto's lang genoeg laten staan denk ik om iedereen de kans te geven om zijn foto's te trekken.
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment