Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Echt niet? Als je 'n monopolie-fotoshoot wil, regel dan 'n prive-locatie. Als je 't doet op 'n openbare locatie, dan VRAAG je maar dan ga je niet de paus uit hangen die door god gezonden is om 't volk eens te zeggen hoe ze moeten leven.
Knap dat je afspreekt met de eigenaars, maar gun andere mensen ook iets.
Ach, volgende keer gaat de poort gewoon toe, kun je door het hek fotograferen, hihi.
NO PROBLEM....
Idd, reed jij ook volgens GPS? Ik vond dat mijn GPS me nogal langs een lange omweg gestuurd heeft
Ja maar ik had bewust voor de route "geen autostrade" gekozen. Ben binnendoor gereden tot aan Luik. een beetje profiteren van de omgeving enzo he, das wa leuker dan 1.5h rechtdoor
k heb mij wel wa moeten inhouden met mijn madam naast mij, anders kreeg ik kletsen
Heren, laat ons niet allemaal op mekaar schieten wie al dan niet vriendelijk genoeg is tijdens de shoots...
Zoals "Lambo" al aanhaalde, heeft hij de shoot geregeld, wat voor al de andere fotografen een mooie gelegenheid was om er mee van te profiteren.
Dat hij niet altijd diplomatisch te werk ging om zijn beeld vrij te houden van andere fotografen, is misschien wel spijtig, maar we (Rami, Paul en ik) hebben de auto's lang genoeg laten staan denk ik om iedereen de kans te geven om zijn foto's te trekken.
Heren, laat ons niet allemaal op mekaar schieten wie al dan niet vriendelijk genoeg is tijdens de shoots...
Zoals "Lambo" al aanhaalde, heeft hij de shoot geregeld, wat voor al de andere fotografen een mooie gelegenheid was om er mee van te profiteren.
Dat hij niet altijd diplomatisch te werk ging om zijn beeld vrij te houden van andere fotografen, is misschien wel spijtig, maar we (Rami, Paul en ik) hebben de auto's lang genoeg laten staan denk ik om iedereen de kans te geven om zijn foto's te trekken.
Hallo Simon, thanx for the backup, maar zoals jij weet met jouw auto moet je af en toe optreden, soms moet het wat harder dan anders, helaas was dit een keer dat Mark, Dennis en ik zouden fotograferen en ik gunde ieder zijn plaatje zoals jullie dit ook deden, maar er waren echt mensen bij die het niet wouden begrijpen dat als je allemaal tegelijk aan één kant staat te fotograferen je alleen de auto's en achtergrond neemt...
Comment