Oorspronkelijk geplaatst door putje
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Spa Italia 2008
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lambo Bekijk Berichten
Was jij dan met die bestelwagen die met z’n lichten seinde toen je een afrit nam op de E313?
SpaItalia 2008 was alweer geweldig! Ik kijk al uit naar de editie van 2009!
Alx.
Comment
-
Bingo
Jep, donkergrijze Transit
Oorspronkelijk geplaatst door 328ALX Bekijk BerichtenToffe foto Eric!
Was jij dan met die bestelwagen die met z’n lichten seinde toen je een afrit nam op de E313?
SpaItalia 2008 was alweer geweldig! Ik kijk al uit naar de editie van 2009!
Alx.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lambo Bekijk BerichtenJep, donkergrijze Transit
Hopelijk heb ik je daar op de E313 niet te veel gehinderd bij het maken van foto’s?
Knappe site heb je ook! Was mij al een tijdje bekend, ondermeer door de erg geslaagde foto’s van de 308 GTB van J.R.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenIk heb 3 foto's van de Biturbo's genomen, maar ze (de foto's dus) zijn niet echt de moeite om gepost te worden
Comment
-
Alfa Romeo
Haha, als jij die Alfa bestuurde die half in beeld staat....hihi, ja, soms wel, maar
zo'n Transit kan tegenwoordig aardig mee in het verkeer....
Bedankt, de de 308 GTB van Joren was Fun om te fotograferen.
Oorspronkelijk geplaatst door 328ALX Bekijk Berichten
Hopelijk heb ik je daar op de E313 niet te veel gehinderd bij het maken van foto’s?
Knappe site heb je ook! Was mij al een tijdje bekend, ondermeer door de erg geslaagde foto’s van de 308 GTB van J.R.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lambo Bekijk BerichtenHaha, als jij die Alfa bestuurde die half in beeld staat....hihi, ja, soms wel, maar
zo'n Transit kan tegenwoordig aardig mee in het verkeer....
Bedankt, de de 308 GTB van Joren was Fun om te fotograferen.
Maar misschien kom ik volgend jaar wel al met een andere Italiaan
De Transit volgde idd goed.
Ik zag nog enkele foto's van de Monti van M. passeren
Nog meer foto's van die groep genomen? Ferrari van M, Maserati van D.,..., stukjes 156 ?
Comment
-
Leuk evenement, was er op zondag. Wel jammer dat het iets rommelig was en de types niet allemaal bijelkaar gedirigeerd werden (Bourgondisch). Verder vond ik de First run en Ferrari lang duren 2uur prime time waardoor weinig spectakel op de baan voor het grote publiek.
Verder nog erg zielig dat je schijnbaar je alfa ventieldopjes niet kunt laten zitten, de mijne zijn vol in het zicht van een drukke eettent door iemand gejat. 2 zaten er schijnbaar te vast.
Dus als iemand toevallig nog een fotootje heeft van mijn rode alfa GTV met een gast die aan mijn wielen zit te morren Breng hem die andere 2 gratis thuis!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTVTB Bekijk BerichtenLeuk evenement, was er op zondag. Wel jammer dat het iets rommelig was en de types niet allemaal bijelkaar gedirigeerd werden (Bourgondisch). Verder vond ik de First run en Ferrari lang duren 2uur prime time waardoor weinig spectakel op de baan voor het grote publiek.
Verder nog erg zielig dat je schijnbaar je alfa ventieldopjes niet kunt laten zitten, de mijne zijn vol in het zicht van een drukke eettent door iemand gejat. 2 zaten er schijnbaar te vast.
Dus als iemand toevallig nog een fotootje heeft van mijn rode alfa GTV met een gast die aan mijn wielen zit te morren Breng hem die andere 2 gratis thuis!
Ik zou tenminste direct je hele kar stelen
Comment
-
Je bent tenminste wel eerlijk
En dan de 4 ventieldopjes achterlaten op de parking, voor mij ter nagedachtenis
Thanx is ook een super Alfa zo'n Turbootje in dit gestroomlijnde GTV jasje.
* Erger me altijd aan het feit dat sommige mensen toch niet van andermansspullen af kunnen blijven. En zelfs voor die paar Euro risico willen lopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lambo Bekijk BerichtenJep, donkergrijze Transit
Ik moet toegeven dat er sinds ik Monti heb, er foto's van mij genomen worden op de weg die mij geen geld kosten
Volgende keer als ik een "staatsfoto" krijg, en die kwaliteit is niet gelijk aan de foto's die hier op 't forum staan, dan betaal ik ze niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTVTB Bekijk BerichtenJe bent tenminste wel eerlijk
En dan de 4 ventieldopjes achterlaten op de parking, voor mij ter nagedachtenis
Thanx is ook een super Alfa zo'n Turbootje in dit gestroomlijnde GTV jasje.
* Erger me altijd aan het feit dat sommige mensen toch niet van andermansspullen af kunnen blijven. En zelfs voor die paar Euro risico willen lopen.
Heb je 2.0 V6 Turbo??? Aahhh, prachtig "motortje" voor zo een mooie alfa
(heel zeldzaam in Belgie)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenIk vind dat die kar een eigen topic mag hebben.
Edith zegt Montreal en GTV
Ik heb nooit met een 916 GTV gereden, wel 9 jaar met een 155 V6 (dat is een half broertje) en dat reed ontzettend goed.
En een Montreal rijdt gewoonweg goddelijk.... (remmen is wel wat minder )
En voor de volledigheid (nog geen gezien in dit topic: een plaatje van een Biturbo
Comment
-
hahaha
hahahaha, geweldig!~
Vandaag even tijd gevonden om de oranje Diablo VT 6.0 toe te voegen aan mijn site:
--> http://autofoto.4muller.com/diabloVT6Lorange.html <--
Oorspronkelijk geplaatst door Busso Bekijk BerichtenMijn passagier waarschuwde mij dat je in die transit zat, en foto's aan het nemen was
Ik moet toegeven dat er sinds ik Monti heb, er foto's van mij genomen worden op de weg die mij geen geld kosten
Volgende keer als ik een "staatsfoto" krijg, en die kwaliteit is niet gelijk aan de foto's die hier op 't forum staan, dan betaal ik ze niet
Comment
Comment