Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Spa Italia 2008

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Lambo Bekijk Berichten

Vandaag even tijd gevonden om de oranje Diablo VT 6.0 toe te voegen aan mijn site:

--> http://autofoto.4muller.com/diabloVT6Lorange.html <--

Knappe foto's.. (mooi autootje ook ) (voila, ik durf geen foto's meer online zetten )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Busso Bekijk Berichten
      Goeie smaak

Ik heb nooit met een 916 GTV gereden, wel 9 jaar met een 155 V6 (dat is een half broertje) en dat reed ontzettend goed.
      En een Montreal rijdt gewoonweg goddelijk.... (remmen is wel wat minder )

En voor de volledigheid (nog geen gezien in dit topic: een plaatje van een Biturbo

Dank U !

Comment

• Nog eentje uit de Biturbo familie:

Geen Biturbo, maar wel oh-zo-mooi (er staat een beetje Biturbo )

Last edited by ; 04/07/2008, 01:02.

Comment

• Ook super die Bi-TB Masserati's hierboven, mjammie.

Ik heb eigenlijk bijna geen 916 GTV's gezien met Belgisch kenteken op SPA Italia. Wel wat T-spark 4 cilinder 'spiders' en 1 belgische 3.0l V6 cup 'GTV' in grijs.

Al ontlopen de 3.0 V6 24V en de 2.0V6 TB 12V variant op papier en in het echt nauwelijks elkaar, is de 'beleving' van de Turbo echt fenomenaal. Deze GTV is momenteel nog een ondergewaardeerde young classic.

Zeker als je hem door Squadra laat chippen waardoor hij tot dik 265PK kan komentov een ca 1300kg.

En gelukkig hebben wij in NL niet een dergelijk Belgisch belastingstelsel en kan ik hem met mn 17 jaar schadevrij rijden makkelijk verzekeren.

ps. Zo'n RZ (met de oude 3.0 V6 12V) ook lekker, stond naast me op SPA...

ps. een Turbo herken je meteen aan de 2 extra luchtinlaten onderin de bumper direct onder de knipperlicht/mistlicht units. (Koeling olie en compressor).
          Bij een 4 cilinder niet aanwezig en bij een 3.0 V6 24V zit er 1 dichte kap!
          Last edited by ; 04/07/2008, 10:37.

Comment

• Dé mooiste Lambo volgens mij. .

(De oudere à la Miura niet meegerekend)

Oorspronkelijk geplaatst door Lambo Bekijk Berichten
            hahahaha, geweldig!~

Vandaag even tijd gevonden om de oranje Diablo VT 6.0 toe te voegen aan mijn site:

--> http://autofoto.4muller.com/diabloVT6Lorange.html <--

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• 2x EXCLUSIEF

SpaItalia 2008

Comment

• Comment

• Murciélago

Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk Berichten
                        De Murcie van Hugh steekt geweldig af bij al dat grijs!!
                        Meer foto's van deze juweel --> http://autofoto.4muller.com/murcielago1.html

Comment

• Comment

Working...
                          X