Oorspronkelijk geplaatst door Rami
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Dutch Supercar Sunday
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenDie 3 Coupé is AF1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichtenmanman
Comment
-
Eigenaar heeft er vorige week schade mee gekregen in Duitsland...iemand van rechts vond het normaal om zo naar links te duiken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten"Daggie, der zit een gat in da hout, ik zie uw spel!"
Comment
-
Zeg jongens ik heb een vraagje voor diegene die mee waren.
Zijn jullie ook allemaal geflitst om de heenweg? Ik ben geflitst in de Bilt aan 124 waar ik 100 mocht.
Maar er zijn enkele dingen die niet kloppen ik was daar op Zondag en ik ben geflitst op Maandag om 11.23 en De Bilt is totaal niet op de weg naar Olst. Dus als jullie ook iets gelijkaardig hebben gekregen laat het me weten want ik ben niet van plan om te betalen en ik zal dit zeker aanvechten.
Laat ze maar komen die Hollanders
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex lotus elise Bekijk BerichtenZeg jongens ik heb een vraagje voor diegene die mee waren.
Zijn jullie ook allemaal geflitst om de heenweg? Ik ben geflitst in de Bilt aan 124 waar ik 100 mocht.
Maar er zijn enkele dingen die niet kloppen ik was daar op Zondag en ik ben geflitst op Maandag om 11.23 en De Bilt is totaal niet op de weg naar Olst. Dus als jullie ook iets gelijkaardig hebben gekregen laat het me weten want ik ben niet van plan om te betalen en ik zal dit zeker aanvechten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex lotus elise Bekijk BerichtenZeg jongens ik heb een vraagje voor diegene die mee waren.
Maar uiteraard, als je kan bewijzen dat je er maandag niet was dan is de zaak al af...
Comment
-
Ik ben geflitst om 11:28, en ik kan me niet herinneren dat ik 5 minuten achter je reed
Overigens is de datum bij mij wel juist, 8 juni.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenHeb ook net een cadeautje gekregen van het CJIB
En jawel...ook in De Bilt, 128 waar 100 is toegestaan, gecorrigeerd naar 124.
128 euro's.
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenJe moet dat niet aanvechten. Als het in holland is, gewoon de boete niet betalen. Je krijgt nog enkele aanmaningen maar daarna hoor je er niets meer van. Natuurlijk als je dan nog eens tegengehouden wordt in NL moet je al je openstaande boetes betalen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenEerst kijken of ze aanmaningen sturen, ge weet nooit
Het staat er zelfs nog bij
Sanctie na 1ste verhoging: 160 EUR
Sanctie na 2de verhoging: 240 EUR
Ach, ik word bijna nooit geflitst, en met het CJIB valt niet te spotten, ik betaal gewoon hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenHet staat er zelfs nog bij
Sanctie na 1ste verhoging: 160 EUR
Sanctie na 2de verhoging: 240 EUR
Ach, ik word bijna nooit geflitst, en met het CJIB valt niet te spotten, ik betaal gewoon hoor
Comment
Comment