Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Btw, Rami, dat stukje dat de Corvette eindelijk eens gas gaf (op de terugweg) kon je hem pakken of..?
Ja, die foto wil ik wel in full res eigenlijk wutputt En neen, ik kon hem niet pakken. Hij reed weg van me, zoals ik trouwens verwacht had. Ik dacht wel dat ie nog iets neiger zou wegrijden dus al bij al heeft de Bull mij niet teleurgesteld.
Man man man ... als ik er aan terug denk ... dan zit je in 't buitenland en kom je toch wel den énen of den anderen Belgische idioot (met fucking velo!) tegen die in de jaren stillekes zijn rijbewijs bij aankoop van een karton melk in de GB heeft bijgekregen. Fooraperij.
Nog een vraag aan de heren die aanwezig waren, iemand interesse/zin/tijd om aandacht te besteden aan een artikel hoe jullie als Belgische delegatie deze dag hebben beleefd?
Comment