Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dutch Supercar Sunday

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Coole foto's Wsam. Ik denk dat jullie gans de rit liggen foto's trekken en filmen hebben zeker?

Staan er ergens filmkes?

Comment

• geweldige dag gehad!! en die hollanders gierig???...we hebben daar de hele dag gratis eten en drinken gekregen...

nee is echt voor herhaling vatbaar!!

Comment

• Hier staan de filmpjes ook in. ik ben er nog steeds aan het uploaden maar dat duurt nogal lang.

Comment

• Achteraf gezien was ik beter mee geweest! ipv te buizen op mijn examen (ik steek het allemaal op de prof=teef)

Comment

• zie ma da ge zondag mee kunt gaan

Comment

• Merci allen voor het leuke event!...en hartelijk dank ook voor de versnaperingen...wat een fijne dag!

Thanks ook aan allen voor de knappe foto's...TOP!
                Porsche 996 GT3 RS
                Porsche 964 RS
                BMW ///M3 e30
                Mercedes c250 CDI AMG
                www.flamebox.be

Comment

• + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Craeybeckxtunnel

+ YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

dak er af gehaald en we komen iets tegen ...
                  Last edited by ; 10/06/2008, 12:46.

Comment

• EDIT: ik zie net de spider in het filmpje..

En rechts inhalen maat!!! Hehe, je moet de pechstrook gebruiken he gelijk in de Gumball 3000.
                    Last edited by ; 10/06/2008, 12:12.

Comment

• safety first

Comment

• t was ne plezante dag zeker voor herhaling vatbaar
                        thx@Leftlane voor de rit

Comment

• + YouTube Video

vertrek aan tankstation

+ YouTube Video

Fotolocatie DSS
                          Last edited by ; 10/06/2008, 12:58.

Comment

• Echt wel geluk met het weer precies he. Stel u voor dat het op zo'n dag regent.

Comment

• Die filmpjes...die foto's...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                                Zeer korte compilatie van een behoorlijk relax ritje:
                                Dutch Supercar Sunday 2008 - Korte compilatie

PS: Geluid hard zetten voor de "full experience"
                                Kolere Rustig tunnelke, niet meer zo'n rustig tunnelke Tof filmpje.

Comment

• Aardig feestje!! Knappe pics, en een aantal zeer vette karren daar, precies.

Comment

• Een aantal foto's van Rami's Gallardo, er volgen snel meer foto's. (Ik was dat jochie met zwarte shirt dat als laatste met Rami heeft meegereden)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
                                      BETRAPT !!!!!

The dark side beckons Fastastic heeft 't vlaggen

Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                                      Zeer korte compilatie van een behoorlijk relax ritje:
                                      Dutch Supercar Sunday 2008 - Korte compilatie

PS: Geluid hard zetten voor de "full experience"
                                      dat geluid

en wat een debiel die er tussen kwam

Comment

• Ziet er weer super uit.
                                        Vette foto's ook. Jammer dat ik er niet bij kon zijn, examens.

Filmpje van Rami is ook hilarisch.

Die RS6 vind ik trouwens ook enorm dik!

Comment

• In dat filmpje met een achtervolging achter die Invicta, Rami die alles opentrekt!
                                          VET VET VET
                                          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Working...
                                          X