Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dutch Supercar Sunday

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Er komt nog veel meer en high res. pics zijn we mee bezig

Neem jij volgend jaar nog wat RS'jes mee!

Overigens, wist je nog dat ik het over die 600pk sterke RS4 had...dat is deze...

Comment

• Mooie fotos en filmkes manne Is inorde om is nekeer na te genieten. Want da was de ganse dag wel... genieten En twas niet alleen voor ons, gezien de reacties van alle mensen

Comment

• Zeker weten, hetvolgende evenement kan er niet snel genoeg aankomen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PassionForAg Bekijk Berichten
          Er komt nog veel meer en high res. pics zijn we mee bezig
          Trouwens ... zou het mogelijk zijn om even iets te laten weten waar of hoe we aan de full res pictures van onze bolides kunnen geraken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
            Trouwens ... zou het mogelijk zijn om even iets te laten weten waar of hoe we aan de full res pictures van onze bolides kunnen geraken?
            Mail ons even welke je graag wilt hebben anders. Dan ga ik via de spotters even high res. regelen. Anders zou je misschien even in ons board van DSS moeten vragen naar de foto's...dan heb je ze denk ik wat sneller binnen.

Jullie hebben als het goed is ook een maitje van ons gehad over zondag tipsssss voor volgend jaar. Nog meer terrror...ik wil dit het grootste event van NL laten worden!...of de Benelux?

Comment

• Mogen altijd meer fotos en filmkes online komen natuurlijk

Comment

• Nemen jullie volgend jaar ook een chocolade en belgische koekjes mee? Stuk beter die troep hier ik zag aan het einde van de dag nog een doosje sigaren liggen...had ook wel willen meeroken past er wel bij!

Comment

• Zwitserse chocolade, is dat ook goed?

Ik denk overigens niet dat jullie veel tips nodig hebben...misschien enkel nog wat cheerleaders en een tentje voor wat schaduw..
                  Eventueel nog een pomp met wat min. 100 octaan spul erin?

Comment

• Ik zal wat Grimbergen (BIER) meebrengen, ons streekproduct.

Ewa grieten mochten er wel bij, al was er wel 1tje met een F 348gtb ofzoiet. Geen fotos gepakt???? Met als die spotters in de buurt........ Lekker lekker die ferrarigrietendinge

Comment

• Ik denk dat die van de Milka Elise van een hoger niveau was PEF

Comment

• Show me some pics

Comment

• Ik neem alleen foto's van auto's PEF ... de rest zie ik al genoeg op mijn scherm

Comment

• Als ik nu mijne toet een week vroeger had gehad eh! Volgende keer huppel ik wel ne keer mee.

Iig knappe foto's ditto filmpkes!
                            Porsche 997 S

Comment

• LL, Rami, Pef: zondag Ring. John zenne co verjaart. Voor als je niet weet wat doen .. We vertrekken kort na de zondagsmis

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Catscratch Bekijk Berichten
                                Als ik nu mijne toet een week vroeger had gehad eh! Volgende keer huppel ik wel ne keer mee.

Iig knappe foto's ditto filmpkes!
                                Uiteraard welkom! Is het mogelijk een mailadres te ontvangen, houd ik je op de hoogte. PM maar
                                Last edited by ; 11/06/2008, 11:18.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PassionForAg Bekijk Berichten
                                  Uiteraard welkom! Is het mogelijk een mailadres te ontvangen, houdt ik je op de hoogte. PM maar
                                  daaaaamn

Comment

• Dat is wel heel erg...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                                      Zeer korte compilatie van een behoorlijk relax ritje:
                                      Dutch Supercar Sunday 2008 - Korte compilatie

PS: Geluid hard zetten voor de "full experience"

tunnelke rustig
                                      Tunnelke niet meer zo rustig

Mooi filmpje en zag er een waanzinnige dag uit

Antwerpen is't Stad
                                      en al de rest is parking!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                        Dat filmpje fak

"Ga met aa vloo'ke rije"
                                        zeker 5 min strijk gelegen

Comment

• Holy moly

We moeten dringend eens een tunnelrun in mekaar boksen

Comment

Working...
                                          X