Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dutch Supercar Sunday

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Comment

• dat zal het zijn

Comment

• Nog eens bedankt voor de live-verslaggeving hé.

Zoo jammer dat ik er niet bij kon zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichten
            Nog eens bedankt voor de live-verslaggeving hé.

Zoo jammer dat ik er niet bij kon zijn.
            die verslaggeving was maar schraal...ik was verrast van een telefoontje van jou te krijgen

Comment

• Zalige pics man!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                die verslaggeving was maar schraal...ik was verrast van een telefoontje van jou te krijgen
                Ik was even verrast dat jij er was.

OT: Is de Porsche nu al verkocht eigenlijk?

Comment

• djuuuuuuuuu machtige fotos wannes weer ff kunnen herbeleven op deze "mooie" zondag

Comment

• Veeeel foto's!!!! Erg leuk om te zien!! Heerlijke stiksels in het interieur van de Alpina zég!

Comment

• Schoon foto's wannes!!

Comment

• Ben bezig met een hele fotoreportage voor AG, alleen met mijn foto's
                        Veel werk, maar dan heb je soms ook wat.

Afscheidspresentje voor Rami's Gallardo

Comment

• Goedenavond allen,

Ik heb mij ook maar even aangemeld zodat ik ook eens efkes kan reageren op de foto's. Mijn naam is Jeroen, ik was degene (de brede ) die iedereen allemaal welkom heette bij de entree van het eerste veld en die het welkomstpraatje deed. Tevens was ik de enige van de organisatie die ZONDER wit shirt liep, de maat viel net even wat te klein uit... Zo, is dat ook weer duidelijk voor de beeldvorming.

Beter laat dan nooit maar namens de rest van de organisatie wil ik iedereen enorm bedanken voor zijn aanwezigheid en het maken van de lange rit vanuit België. Het was een fantastisch aangezicht om de gehele club tegelijkertijd aan te zien komen. De eigenaar van de Invicta S1 420 bleek de Belgische delegatie voorbij te zijn gereden op de snelweg, ik werd al gewaarschuwd dat er een aantal Belgen aan zaten te komen! Nogmaals bedankt voor de geweldige opkomst, ik hoop iedereen volgend weer te zien. Een aantal mensen heb ik nog gesproken, volgens mij was Leftlane die reus van 2m40?

Simon, hoe is het afgelopen met de voorkant van uw voiture? Is er nog schade aan de voorbumper? Volgend jaar gaan we er meer rekening mee houden!

Alexander (geen idee wat uw nickname hier is, met de groenige Elise), ik heb ge nog efkes gemaild over de British International Motor Show volgende maand.
                          Last edited by ; 18/06/2008, 09:32.

Comment

• Leftlane is de man met de RS6.

Comment

• leftlane is 2.44 om precies te zijn, geen 2.40m

hij heeft nog in het guinness records boekje gestaan!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                leftlane is 2.44 om precies te zijn, geen 2.40m

hij heeft nog in het guinness records boekje gestaan!
                                is da zonder zwans?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                                  is da zonder zwans?
                                  Gij hebt die duidelijk nog niet in 't echt gezien. He's an oak man! Fuck, he's a genuine Baobab!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                                    is da zonder zwans?
                                    Wist je dat nog niet? Daar gaat het toch vaak over hier op het forum.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                                      Leftlane is de man

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten

Comment

• Comment

Working...
                                          X