Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lotus Brabo Tour

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Weer enkele mooie foto's.
    Jammer van de ongelukjes onderweg en het wegdek die soms echt niet te doen was.

Comment

Zo, mooie auto's zeg! Het is volgens mij een nog hogere opkomst als bij onze voorjaarsrit op 20 april.

Comment

mooie foto's, wegdek was soms niet te doen, heb nogal wat schade aan mijn spoiler/splitter vooraan en zelfs de clam moet gerepareed worden en tezelfdertijd versterkt worden, ik heb intussen andere veren en shokdempers geplaatst, die de wagen iets hoger zetten vooraan ik heb nu een 12 cm in onbelaste toestand (grond-spoiler)-

er staan nu ook al fotos op de lotus club site.

mvgr herman

blu lotus mk2 111s gull-wing rooftop

Comment

Frederic heeft ook al foto's op zijn site gezet.

Je staat er een aantal keer tussen.

Comment

bart, die meereed in zijn zilveren elise heeft ook mooie fotos vd brabo tour op de site van
            www.lotusclubbelgium.be (forum) gezet
            hier zijn ze:

mvgr herman (grumman)

Comment

Schitterende foto's! Ook handig bij de reeks van Bart dat je de originelen kan downloaden, zonder kwaliteitsverlies ...

Comment

Mooie auto fantaflesdopke! Hele fijne combinatie van kleur en velgen. Zo één hebben we in Nederland bij de club nog niet volgens mij.

Comment

Jammer genoeg waren er voor Nederland geen exemplaren besteld van deze reeks. Wat niet wil zeggen dat er geen enkele zou kunnen rondrijden daar ... Maar in ieder geval niet met de hollandse driekleur.

Maar dat zou meer dan gecompenseerd worden door de kleur van de wagen zelf, niet ?

Comment

Zaaalige foto's!!

Het is mijn droom om ooit een Lotus te bezitten en mee met de evenementen te gaan. Dat moet leuk zijn. Nu bezit ik enkel schaalmodellen.

Performance through light weight !!!!!!!!!!!!!!

Comment

alex, hebt u gezien dat uw wagen op "autgespot" staat ? ik heb de link op de link hier, ik denkt dat fotos genomen zijn in april 2008.

herman grumman

Comment

Working...
                      X