Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lotus Brabo Tour

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Lotus Brabo Tour

Het was vandaag weer zover de Lotus Brabo tour is weer van start gegaan.
    Dit jaar zijn er 51 wagens ingeschreven voor de tour.
    Foto's en video's volgen nog.
    Hier zijn er al enkele.

Foto's

Er volgen meer later

Comment

Nice, jammer van het slechte weer.

Ik veronderstel dat DavekeG hier ook wel foto's van zal hebben.

En waar oh waar is Bralo???

Comment

Nice Alex!!

Echt wel kl*** da weer tegenwoordig. No topless piczzzzzzzz

Comment

Topless pics

En er waren zoals altijd weer enkele hard core gasten die wel topless reden.

Comment

Deze vind ik echt wel heel erg mooi

En dit is Frederick van FKM moters Antwerpen

In de vorige foto was het trouwens zijn zoon in de nieuwe Elise SC

Comment

Deze zijn van tijdens de rit.

En nog een van net voor het vertrek.

Comment

En er waren zelfs twee
                40th Anniversary Lotus Elise S

Ik heb enkel een foto van een genomen maar de andere ziet er hetzelfde uit

Comment

En hier staan we in de haven al voor een rood licht.

Comment

Zo zag mijn vorige er ook uit.

Comment

Wat zien jullie in dit verkeersbord????

Comment

Dit zijn voorlopig de foto's. Op de rest moet ik nog wachten.
                        Maar er zijn ook filmpjes die nog moeten komen.

Comment

Golf niet toegelaten?

Comment

Verboden sanitaire stop te doen in het hoge gras...

Comment

Ja er was ook een golf GTI maar die was van de crew denk ik

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alex lotus elise Bekijk Berichten
                                Ja er was ook een golf GTI maar die was van de crew denk ik

Comment

Was die XI er weer bij dit jaar?

Comment

Alex, een paar aanvullingen voor uw voorlopig verslag:

- het weer viel uiteindelijk reuze mee, enkel op de tussenstop in de voormiddag brak de hel (even) los, maar er waren hollandse maatjes en hopjenever om de druppels te vergeten!
                                    - was de witte Elise SC waarmee de zoon van FKM reed geen wagen van een klant ?
                                    - de zwarte Exige met gele strepen die jij zo mooi vond, is in de namiddag zwaar beschadigd geraakt bij een aanrijding. uit wat wij konden opmaken, twee jonge nederlanders die met een Mercedes aan veel te hoge snelheid om de bocht kwamen, en de Exige geramd hebben ... geen gewonden, maar oa wel een achterwiel (incl ophanging) gebroken, en de achterclam voor de vuilbak.
                                    - de 40th Anniversary Elise S op je foto is de mijne: merci voor de foto!! maar Lotus maakt elk jaar wel een speciale versie, dus zo bijzonder is het zeker niet. Ik vond de kleur op de jouwe eigenlijk veel specialer, en zeldzamer ... goeie keuze dus.

Groetjes,

Fantaflesdopke

PS: beeldmateriaal mag je altijd bezorgen aan mij en/of Herman.
                                    Zeker die foto die je al rijdend hebt getrokken van hem ...

Comment

Ja die witte sc is van van een klant.
                                      En bedankt voor het compliment. Ik zal je de foto doorsturen.
                                      En spijtig van die crash. is hij nog te herstellen??

Comment

Alex,

Alvast bedankt voor de foto.

Ben vandaag eens langsgeweest in Oostende bij T. Verhiest, er mankeerde wat aan het raampje aan de bestuurderszijde. Blijkbaar een stukje uit de rail gelopen, vermoedelijk naar aanleiding van een goeie stamp onderweg (al voor de Brabo Tour). Maja, dat kom je wel eens tegen met een Lotus, het zijn niet bepaald offroaders met superlange slappe veren.

Zag de schadewagen staan, en het wiel is inclusief de ophanging wel degelijk afgeknapt.
                                        Misschien overbouw op nieuw chassis indien dit ook geraakt zou zijn. Ik denk wel dat hij zal hersteld worden, het zou zonde zijn van zo'n mooi exemplaar.
                                        Hopelijk niet teveel verzekeringsproblemen voor de eigenaar.

De 2-eleven waarmee Steegmans & Bruynoghe racen stond er trouwens ook binnen voor aanpassingen. Die wagen is ondertussen aan zijn tweede chassis, heeft op een trainingsessie in Zolder een onschuldige spin gemaakt, maar een BMW die volgde heeft het arme Lotusje vol in de zij gegrepen. (motor BMW lag er zelfs uit)

Fantaflesdopke
                                        Last edited by fantaflesdopke; 18/06/2008, 09:27.

Comment

Working...
                                        X