Schoon fotokes
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
American Power on Wheels 2008
Collapse
X
-
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
-
Oorspronkelijk geplaatst door JonnyC4 Bekijk Berichten
Morgen gaan we zeker terug en dan maken we nog meer foto's De rest van de foto's kan je bekijken op mijn site: http://www.carsthestars.be/events/apow1_event_2008.htm
Kan je op je site ook nog de foto's van 2006 bekijken?Powered by Detroit Diesel.
Diene reclam werkt om mijn zenuwen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk BerichtenKan je op je site ook nog de foto's van 2006 bekijken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JonnyC4 Bekijk BerichtenDeze staan niet meer online, maar heb ze hier nog in backup. Zoek je een foto?
Ik zoek idd foto's van de meeting in 2006, maar ik ben niet 100% zeker dat de foto die ik zoek op jouw site stond. Ik zal je eens een pm sturen, ok?Powered by Detroit Diesel.
Diene reclam werkt om mijn zenuwen.
Comment
-
Comment
Comment