Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mondial de l'Automobile 2008

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mondial de l'Automobile 2008

Algemene info

Wanneer?

Van zaterdag 4 tot zondag 19 oktober 2008

Maandag tot vrijdag: 10 tot 22 uur
    Zaterdag en zondag: 10 tot 20 uur

Hoeveel?

Volwassenen: € 12,00
    10 tot 18 jaar: € 6,00
    Kinderen tot 10 jaar: gratis
    Groepstarief (vanaf 15 deelnemers): € 10,00

Waar?

Paris Expo - Porte de Versailles

Exposerende merken

Download PDF

Wie gaat er?

Comment

Parijs doe ik niet meer, denk ik. 't Is een regelrecht afbraaksalon, 't loopt er vol bendes ghetto-jeugd die continu aan alles zitten te prutsen en ook continu foto's van zichzelf laten trekken aan 't stuur van één of ander speciaal voiture, 't is er veel te druk, ... Nah, dank u.

Genève en in 2009 wederom Frankfurt!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
        Parijs doe ik niet meer, denk ik. 't Is een regelrecht afbraaksalon, 't loopt er vol bendes ghetto-jeugd die continu aan alles zitten te prutsen en ook continu foto's van zichzelf laten trekken aan 't stuur van één of ander speciaal voiture, 't is er veel te druk, ... Nah, dank u.
        Weg vooruitzicht...

Wil het wel zeker eens een keer meegemaakt hebben.

Comment

Zo erg is Parijs toch niet?

Comment

Ik vind van wel. Erger dan Brussel, en 't ergste salon op dat vlak, dat ik al meemaakte. In de buurt van de Ferrari-stand bijvoorbeeld is die massa gewoonweg agressief : duwen en trekken met kwaaie blikken en opmerkingen erbij, gewoon maar om zo dicht mogelijk te kunnen komen omo een fotootje te kunnen trekken. Verschrikkelijk!

Comment

ik ga op de 2de of de 3de
              in principe wil ik de 3de gaan, maar hangt nog van een afspraak af

Comment

Ik wil ook wel op de 2de of de 3de...

Comment

Dus het is niet de moeite?

Frankfurt terug zowiezo !
                  2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                    Dus het is niet de moeite?

Frankfurt terug zowiezo !
                    Ik zeg niet dat het niet de moeite is, dat is het imo wel. Maar ik kan het geduld niet opbrengen om door die misselijkmakende zee lowlifes te waden die met roodomrande ogen en schuimbek van auto naar auto drummen om zoveel mogelijk af te breken en zoveel mogelijk pics van zichzelf in stoere poze achter 't stuur van zo goed als élke wagen te laten nemen, en je op een reeks vuile woorden en een agressieve blik trakteren als je vraagt of ze nu eindelijk (na 10 minuten braaf wachten, want zo ben ik wel) 'es uit die wagen willen komen omdat er ook nog anderen zijn die 'es willen zien.

't Is erg, maar, als ik op 't salon van Parijs rondloop heb ik de helft van de tijd het gevoel dat dat salon wordt georganiseerd om het krapuul met petje-achterstevoren en baggy pants van 't straat te houden gedurende twee weken.

Maar er staat dus vanalles, en 't is echt een volwaardig salon. En ook in Frankfurt en Genève is 't ook druk en heb je minder aangenaam volk (en misschien vinden sommige mensen mij ook onaangenaam, om maar te zeggen dat alles relatief is), maar m'n gevoel over die twee salons is duidelijk beter dan over Parijs en Brussel. In Brussel is 't zelfs al zo erg dat op de Trade Days (allez, de VIP-dag, de dag voor de officiële opening van 't salon, waar de entree-tickets een pak duurder zijn) het vol met wannabe-Brahimkes loopt, vermoedelijk binnenhelaten door hun broers-security ofzo?

Van mij mogen alle salons gerust 2 in plaats van 1 trade of vip day organiseren, en de entreetickets mogen van mij gerust 40 of zelfs 50 EUR kosten. Ik zou 't met de glimlach betalen, als 't dan maar wat rustiger is en het Nintendo- en Booster-gedeelte van de bevolking dan thuis zit, of op café.

Comment

Ik begrijp je.
                      Ook niets voor mij dus. Dan laat ik dit salon aan me voorbij gaan. Maar in Frankfurt ben ik er zowiezo!
                      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Jammer, want er is echt wel veel te zien denk ik (qua premières dan). Genève dan maar hè. (wel enorm ver imo, zelfs voor 2 dagen)

Comment

Van mij mogen alle salons gerust 2 in plaats van 1 trade of vip day organiseren, en de entreetickets mogen van mij gerust 40 of zelfs 50 EUR kosten. Ik zou 't met de glimlach betalen, als 't dan maar wat rustiger is en het Nintendo- en Booster-gedeelte van de bevolking dan thuis zit, of op café.

Volledig mee eens, je onderscheidt je van de massa als je dat geld wil spenderen aan een dagje autokijken.

Comment

Daar is 't me niet om te doen, ik ben ook maar een mens gelijk alle andere.

Maar ik vind het gewoon leuk om op m'n gemak 'es te kunnen rondwandelen, en alle auto's te kunnen bekijken zonder die kindertuin rondom me.

Comment

Dit jaar VIP day in Brussel was pure zaligheid. Maar toch ook al verrassend veel volk vond ik...

Comment

Zijn er ook moto's te zien op dit salon?
                                BMW E61 525d LCI '09
                                Suzuki Bandit 1250NA /07
                                Fiesta Red Edition '16

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten
                                  Zijn er ook moto's te zien op dit salon?
                                  Iemand?
                                  BMW E61 525d LCI '09
                                  Suzuki Bandit 1250NA /07
                                  Fiesta Red Edition '16

Comment

Als ik het goed gelezen heb, zijn er geen trade days op het salon van Parijs? Gemiste kans om de echte autoliefhebbers aan te trekken, zeker aangezien het salon bekend staat om de hoge vandalismedrang van de gemiddelde bezoeker.

Had eigenlijk wel zin om het salon van Parijs te bezoeken, ben er tot op heden nooit toe gekomen. Maar ik heb echt geen zin om me een dag tussen het margi-volk te begeven.
                                    The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist

Comment

Wat is margi-volk?

Comment

Ik mag gaan met't werk

Donderdag en vrijdag zit ik in Parijs deurpaneeltjes op te meten

Comment

Working...
                                        X