Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VAB Autohappening 2008 20-21/09/08

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• VAB Autohappening 2008 20-21/09/08

Beleef een fantastische dag op zondag 21 september

De VAB-Autohappening is een supertof gebeuren rond al wat de auto boeiend, opwindend en soms spectaculair maakt. Voor alle leeftijden zijn er aangepaste attracties, maar je kan je ook prima amuseren in gezinsverband. Kinderen kunnen zich uitleven bij een hoop gratis animaties.
    Ben je een autofan, dan worden je felste dromen feiten. Onvergetelijk wordt de rit als copiloot op het circuit in één van die supersnelle wagens. Stap in en ga een ronde lang door het lint. En wie zegt er nee tegen een tochtje in een 4x4?

Je mag ook zelf het stuur in handen nemen: word testrijder van gezinswagens op het parkoers rond het circuit. Tal van constructeurs rijden hun nieuwste modellen voor. Of wat dacht je van een testritje met een SUV?

De auto staat centraal, maar er is nog zo veel meer om plezier aan te beleven. Oudere kids snuiven off-road de spanning op met keistoere quads. Ze doen Schumacher achterna op het kartingcircuit, scheuren met de billen op enkele centimeters boven het asfalt. Met een scooter testen ze hun behendigheid op een slalomparkoers.

Niet minder leuk is een ritje met een regelrechte cyclocrossfiets. Supersensationeel is Death Ride: met een katrol zwiep je langs een touw naar beneden. 6- tot 12-jarigen kunnen hun leut niet op, want ze worden manmoedig piloot van een go-kart. In de Aerotrim maken ze kennis met de gewichtloosheid. Dan zijn er nog de autoscooters, kinder- of tienerquads. En wie waagt zich op de Avontuurpiste? De allerkleinsten duiken gillend de speeltjes in, vol spetterende pret. Of ze gaan te keer op allerlei spring- en kruiptoestanden. Ze laten zich grimeren en lopen gekke bekken trekkend door de Familiewereld.

Vergeet niet: ben je ouder dan 16 dan heb je ook volop recht op je portie actieve fun: zo word je in een buggy losgelaten op een uitgestippeld parkoers. Maar je kan ook samen met je gezin een ritje maken in een UNIMOG, de stoere legervrachtwagen die zich door alle terrein wroet. Virtueel komt zowat iedereen aan zijn trekken op de simulatoren in de Cyberzone, met de knapste autospelletjes.

1991 Mazda MX-5 NA
    Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
    www.dennisnoten.com - Flickr

Wie gaat er?
    • Denniske (Zondag)
    1991 Mazda MX-5 NA

Comment

Misschien eens interessant om te doen, ik zal het eens voorleggen.

Ik heb het 6 jaar geleden ook al eens een keer gedaan trouwens.

Comment

Wie gaat er?
        • Denniske (Zondag)
        Wie gaat er misschien
        • Daan330(zondag)

Comment

Ik ben vandaag geweest
          Tviel mee maar om nu te zeggen dat er interessante wagens op het circuit waren

Maar ik was er toch voor die testritten.

Comment

Francorchampagne dit weekend - ik zak morgen af naar de Ardennen.

Ik hoop alvast op een paar fotoreportages van diegenen die wel gaan.

Comment

Ik heb het al een aantal keer gedaan, maar dit jaar ga ik passen. Het kan mij niet meer zo boeien. Eens meerijden in een Elise, ja ok, maar dat heb ik al vaker gedaan... en daarvoor ga ik niet meer naar Zolder rijden.

Comment

Ben net terug en ben gisteren ook geweest. was wel eens leuk maar echt wauw nu ook weer niet

Comment

Ik heb mij der toch goed in geamuseerd. Heb met volgende wagens meegereden:

- mazda 6 2.5
                  - PGO
                  - Mitsubishi Lancer evo X

Vooral de lancer was da max!
                  My GTI

http://rijkevorsel.myminicity.com/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CDTI'ke Bekijk Berichten
                    Ik heb mij der toch goed in geamuseerd. Heb met volgende wagens meegereden:

- mazda 6 2.5
                    - PGO
                    - Mitsubishi Lancer evo X

Vooral de lancer was da max!
                    Toevallig niet met Lancerevo (Kevin) meegereden ?
                    Wagen nummer 4 normaal

Comment

Iemand foto's van de Playstation of Suzuki stand by any chance?

Comment

heb met 3 wagens testritten op de openbare weg gemaakt:
                        ford mondeo 1.8tdci eco
                        De slechtste van de 3, interieur was ik op een half uur beugezien en rijplezier was er ook niet echt.
                        Citroen C5 tourer 2.0d
                        Beste van de 3. Prachtig langs buiten & langs binnen! Heel fraai interieur en zeer degelijke materialen. Ook motor voelde levenderig aan dan die van de ford en maakt bijzonder weinig geluid!
                        mitsubishi lancer 2.0DiD instyle
                        Een wagen puur voor rijplezier. Was de vinnigste van de 3 en wegligging was zeer goed, zeer sportief). Motor maakte wel veel lawaai en interieur was maar pover afgewerkt en gewoon te simpel.

Winnaar: C5 tourer, zou mss nog een later een auto voor mij kunnen zijn, maar dan wel met een iets dikkere motor (2.2d)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vegitoo Bekijk Berichten
                          heb met 3 wagens testritten op de openbare weg gemaakt:
                          ford mondeo 1.8tdci eco
                          De slechtste van de 3, interieur was ik op een half uur beugezien en rijplezier was er ook niet echt.
                          Citroen C5 tourer 2.0d
                          Beste van de 3. Prachtig langs buiten & langs binnen! Heel fraai interieur en zeer degelijke materialen. Ook motor voelde levenderig aan dan die van de ford en maakt bijzonder weinig geluid!
                          mitsubishi lancer 2.0DiD instyle
                          Een wagen puur voor rijplezier. Was de vinnigste van de 3 en wegligging was zeer goed, zeer sportief). Motor maakte wel veel lawaai en interieur was maar pover afgewerkt en gewoon te simpel.

Winnaar: C5 tourer, zou mss nog een later een auto voor mij kunnen zijn, maar dan wel met een iets dikkere motor (2.2d)
                          logisch dat de C5 er beter uit komt. je gaat een minder zware motor met een teruggeschroefde 5-bak met lange verhoudingen gaan vergelijken met een 2.0 met zes-bak.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                            Toevallig niet met Lancerevo (Kevin) meegereden ?
                            Wagen nummer 4 normaal
                            Ik zou het ni weten maar t was ne fransman. Reed dieje kevin vorig jaar toevallig ni met ne mazda op t circuit? Want er was er ene dieje nu ook in de lancer over t circuit reed terwijl dieje (volgens mij) vorig jaar met ne mazda 6 mpv reed. Kerel kon wel een stukske rijden..
                            My GTI

Comment

Was dan Cedric Verhees waar je bent mee meegeweest, mijn speelkameraad van 't weekend
                              Is één van de betere rallyrijders in België, hij kan inderdaad goed aan een stuur draaien...

Comment

foto'ke van mij van dit weekend, al drie-wielend

Als iemand nog foto's heeft van de Lancers laat het mij gerust weten... ben meer dan geïnteresseerd
                                Bijgevoegde Bestanden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lancer-evo Bekijk Berichten

Als iemand nog foto's heeft van de Lancers laat het mij gerust weten... ben meer dan geïnteresseerd
                                  Mijn vriendin heeft er normaal nog wel op hare kodak staan maar das wel van een paar stilstaande evo's.. Niet in actie denk
                                  My GTI

Comment

Was dan Cedric Verhees waar je bent mee meegeweest, mijn speelkameraad van 't weekend
                                    Is één van de betere rallyrijders in België, hij kan inderdaad goed aan een stuur draaien...
                                    Jaja t was de moeite . Men vriendin was wa misselijk toen ze uit den auto kwam dus dat is het teken dat het goed is geweest é... . Ik heb gezien dat er steeds 2 lancers achter elkaar aanzaten. Dat waren jullie dus.. .
                                    My GTI

Comment

Ik heb er nog wat staan
                                      1991 Mazda MX-5 NA

Comment

Comment

Working...
                                        X